Jaki podkład i puder "nie gryzie" się z wysokimi filtrami??? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kobieta 30+

Notka

Kobieta 30+ Forum dla trzydziestolatek, czterdziestolatek i innych -latek. Tutaj możesz podzielić się swoimi problemami, poradami i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-10-08, 21:39   #1
Łasiczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 56

Jaki podkład i puder "nie gryzie" się z wysokimi filtrami???


Witam,
Jeszcze Wam zawrócę głowę, a co
Czy jest jakiś podkład i puder, który nie niweluje działania wysokich filtrów? Ja jestem początkująca w temacie biochemii urody, spróbowałam skrobii ale powiem Wam, że mnie niestety zależy przede wszystkim na urodzie doczesnej, więc chciałabym trochę pokombinować typu: "Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek" tj. Panu Bogu filtry a mnie jakiś elegancki podkładzik ewentualnie puderek.
Niestety wszystkie które mam w domu zawierają talk a wyczytałam, że takowe się raczej nie nadadzą. A słyszałam, że niektóre z Was, te mniej ortodoksyjne w temacie używają podkładów i pudrów, ewentualnie mieszają je ze skrobią.

Pomóżcie więc pliz i napiszcie jakie to marki podkładów i pudrów nie gryzą się z filtrami. Thnx i pzdr!
Łasiczka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-08, 23:48   #2
Kajtek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 273
Dot.: Jaki podkład i puder "nie gryzie" się z wysokimi filtrami???