DOBRY FRYZJER W ŁODZI - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Na tym forum znajdziesz adresy i nazwiska sprawdzonych fryzjerów. Wejdź i znajdź dobrego fryzjera, poleć własnego.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-03-12, 16:37   #1
SIN
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 9

DOBRY FRYZJER W ŁODZI


Po wielokrotnych wpadkach niedouczonych fryzjerów błagam pomóżcie ! Szukam dobrego fryzjera w łodzi, prosze też o cenę i jaka tam jest atmosfera
SIN jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-12, 17:46   #2
wannabe
Raczkowanie
 
Avatar wannabe
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 242
GG do wannabe
Re: DOBRY FRYZJER W ŁODZI

Hej, ja nie mam za bardzo doświadczenia w tej dziedzinie, ale też mam zamiar się w końcu wybrać do fryzjera i połowa moich znajomych namawia mnie na Przemka: salon Alfaparf Piotrkowska 89 (w bramie) - strzyżenie długich i półdługich 50zł, mały salon ale super urządzony i jest miło.
Druga połowa znajomych wysyła mnie do Elwiry: to jest też nieduży salon na Koplowicza (nie pamiętam dokłdnie adresu, ale tam jest tylko kilka bloków na Koplowicza, za to mam tel. 6722332), to jest blisko Tesco na Widzewie - strzyżenie półdługich 40PLN. U Elwiry ostatnio była moja przyjaciółka i jest bardzo zadowolona - super wygląda, włosy ładnie się układają.
No i właśnie ja też mam problem i nie mogę się zdecydować... http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
pzdr
wannabe jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-12, 19:41   #3
april102
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 19
Re: DOBRY FRYZJER W ŁODZI

czesc, obcinam wlosy w salonie Zofia na ulicy Stefana 5b pawilon 6, tel 6406168,