Jak dbać o rośliny cytrusowe??? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Dom, mieszkanie, nieruchomości

Notka

Dom, mieszkanie, nieruchomości Szukasz domu, mieszkania lub nieruchomości? Masz już upatrzone lokum i czeka cię remont? Dobrze trafiłeś - tutaj wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-28, 16:23   #1
karolina7125
Przyczajenie
 
Avatar karolina7125
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 27
Exclamation

Jak dbać o rośliny cytrusowe???


Mam już od roku cytrynkę z pestki. Podlewam ją co 2-3 dni, stoi w oknie Zchodnim ale jakoś nie chce rosnąć. Co się dzieje? A tak ogólnie to jak dbać o te rośliny, bo ja nie mam w ogóle doświadczenia w tym temacie. Proszę o pomoc

Edytowane przez karolina7125
Czas edycji: 2018-07-30 o 18:38
karolina7125 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 17:19   #2
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 143
Dot.: Jak dbać o rośliny cytrusowe???

Cytat:
Napisane przez karolina7125 Pokaż wiadomość
Mam już od roku cytrynkę z pestki. Podlewam ją co 2-3 dni, stoi w oknie Zchodnim ale jakoś nie chce róść. Co się dzieje? A tak ogólnie to jak dbać o te rośliny, bo ja nie mam w ogóle doświadczenia w tym temacie. Proszę o pomoc
Witaj, poniżej znajdziesz kilka istotnych informacji dotyczących cytryny i jej hodowli


Cytryna


Opis rośliny: Cytryna to wiecznie zielony krzew lub drzewo. Posiada duże, zielone liście z widocznymi pęcherzykami. Jej kwiaty są białe lub różowo-białe, wydzielają bardzo intensywny zapach. Owoce cytryny są najczęściej żółte o różnym kształcie.


Występowanie: W basenie Morza Śródziemnego i w Ameryce Środkowej. Do Europy sprowadzono je z Azji.


Okres kwitnienia: Kwitnie tuż po wyjściu ze stanu spoczynku, kwiaty pojawiają się wiosną i późnym latem, chociaż nie ma na to konkretnej reguły.