Penatracja a łechtaczka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-04-25, 11:59   #1
romolabla1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 7

Penatracja a łechtaczka


Planuję w najbliższym czasie zainicjować współżycie z dziewczyną i jako chłopak w praktyce jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. Zastanawia mnie jak się ma możliwość osiągania przez kobietę orgazmu podczas klasycznego stosunku, bez bezpośredniej stymulacji łechtaczki.

W internecie łatwo można znaleźć nawet animacje przedstawiające całą budowę układu moczowo-płciowego, ale mimo tego ta sprawa nie jest dla mnie do końca klarowna. Na animacji wygląda to trochę tak, jakby przy penetracji nie było możliwości żadnego kontaktu
z łechtaczką. Czy tak jest w rzeczywistości? Przede wszystkim ciekawi mnie jak to jest z odnogami łechtaczki? Czy przy rozciąganiu penisem pochwy można je jakoś drażnić? Jak
one w ogóle są umieszczone? Są z czymś połączone? Bo na animacjach sobie wiszą w "powietrzu",
co nie wyjaśnia mi do końca ich położenia. I czy w związku z tym "orgazm pochwowy" jest prawdopodobny, czy dodatkowa stymulacja żołędzi łechtaczki u większości kobiet
jest potrzebna do szczytowania? Czy może zaciśnięcie przez kobietę nóg podczas penetracji może wpłynąć na drażnienie łechtaczki albo inne pozycje do tego doprowadzają?

Mam nadzieję, że ktoś potraktuje mój wpis poważnie i postara się możliwie rzetelnie odpowiedzieć, nawet jeżeli pytanie mogą się wydawać głupie.

P.S. Zupełnie z ciekawości też zadam pytanie nie związane z tematem. Od kiedy dziewczyny
są zdolne do przeżywania orgazmów? Jest to analogiczna sytuacja do chłopaków, u których będzie to powiedzmy 12-14 rok życia, z tym, że dziewczyny szybciej dojrzewają, więc może 10-12? Czy może jakoś zupełnie inaczej?

Edytowane przez romolabla1