Praca, poszukiwanie siebie, zagubienie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2022-04-27, 17:04   #1
Marskirik
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2022-04
Wiadomości: 2

Praca, poszukiwanie siebie, zagubienie


Hej wszystkim. Za kilka miesięcy będę miała 22 lata i się w tym wszystkim pogubiłam. Zacznę od tego że ostatnio znalazłam nową pracę, której poszukiwałam, chciałam znaleźć zajęcie dodatkowe, studiuję zaocznie. Dopiero zaczęłam nową pracę, a już nie jestem szczęśliwa, przygnębia mnie, nie czuję się tam dobrze, swobodnie, boję sie, że coś zrobię źle lub czegoś nie zrobię. W moich poprzednich pracach ( a miałam dwie) także czułam się jak uwięziona, a strach przed popełniem błędu mnie dobijał. Nie jestem sobą w żadnej pracy. Chcę zarabiać i wiem , że każda praca rozwiaja, uczy czegoś nowego. Ale nie jestem w stanie wytrzymać dłużej niż kilka miesięcy, a obecnie te kilka dni były dla mnie uciążliwe i zastanawiam się głęboko nad jej zestawieniem. Nie wiem kim chcę być, nie wiem co chcę robić? Studia również uważam za delikatną wpadkę, ale chcę je skończyć. Mam szczęście, ponieważ rodzice mnie wspierają w każdej mojej decyzji i starają się mnie zrozumieć. Ale chciałam też wysłuchać kogoś od zewnątrz. Może macie podobne doświadczenia, uczucia.... Chętnie się nimi zainspiruje... :dzie kuje:
Marskirik jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2022-04-27, 17:16   #2
squirrelqa
Zakorzenienie
 
Avatar squirrelqa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W podróży
Wiadomości: 6 906
Dot.: Praca, poszukiwanie siebie, zagubienie

Czy w innych aspektach życia też czujesz się uwięziona, paraliżuje Ci myśl o popełnieniu błędu, bardzo wszystko analizujesz i dostrzegasz więcej negatywów niż pozytywów danej sytuacji?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________