pomóżcie... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-20, 17:26   #1
lolaaa5
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5

pomóżcie...


Witam serdecznie. Za jakiś czas mam studniówkę i chciałabym ładnie wyglądać. Tylko że na codzień nie zajmuję się makijażami itp bo nie mam na to czasu, po prostu nie znam się na tym.
Chciałabym się poradzić, jak się wymalować, jakich powinnam używać kolorów itd
Serdecznie pozdrawiam!

Załączam kilka moich zdjęć, nie są chyba zbyt odpowienie, ale mam nadzieję że pomogą.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lola [800x600].jpg (69,3 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jaaaa88 [800x600].jpg (35,9 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lalusiowy miś [1024x768].JPG (63,5 KB, 29 załadowań)
lolaaa5 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 08:19   #2
wrotmenka
Przyczajenie
 
Avatar wrotmenka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Lublin/Warszawa
Wiadomości: 23
Dot.: pomóżcie...

przede wszystkim podkresl brwi sa bardzo jasne to sa twoje naturalne czy po depilacji?
pozdrawiam
__________________
Łatwiej jest mieć kilka własnych książek niż jedno własne zdanie...
wrotmenka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 13:30   #3
kiniaczeq
Zakorzenienie
 
Avatar kiniaczeq
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
Dot.: pomóżcie...

Tak jak wrotmenka wspomniała wyżej - podkreśl brwi . Jak się nie myle masz zielone oczy tak? A więc kolory cieni - brązowy, fioletowy, czerwony. Na ostatnim zdjęciu widac że masz duże oczy ale nie jestem pewna więc napiszę Ci i makijaż dla małych i dużych oczu.

Oczy małe: [nie wiem czy takie masz, wądpie, ale na wszelki wypadek wkleję tekst]