wyjątkowo szybko odpryskujące lakiery - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-04-01, 13:22   #1
gabi1989
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Kraina mlekiem i miodem płynąca :)
Wiadomości: 699

wyjątkowo szybko odpryskujące lakiery


sprawa wydaje się błaha, ale cały czas słyszę od koleżanek (i czytam na blogach/KWC) o lakierach trzymających się minimum 2-3 dni (czasem niecały tydzień), a ja jakiego lakieru bym nie używała (od najtańszych, po O.P.I. i inne z tej kategorii cenowej), to następnego dnia widzę odpryski po bokach i pościerane końcówki
denerwuje mnie, że każdego dnia muszę malować paznokcie od nowa (a wolałabym w takie dni jak dziś lub w trakcie wyjazdów mieć z tym spokój)
jestem studentką, nie wykonuję ciężkiej pracy (jedynie dorywczą, jaką jest udzielanie korepetycji) więc na pewno nie ma to z tym związku
próbowałam manikiuru hybrydowego, ale efekt utrzymał się niecały tydzień (byłoby do przełknięcia, gdyby nie za taką cenę); używam kremów do rąk
czy któraś z Was miała podobny problem? co na to poradziłyście?
tipsów nie biorę po uwagę

Edytowane przez gabi1989
Czas edycji: 2013-04-01 o 13:25 Powód: literówki
gabi1989 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-04-01, 13:34   #2
kejtiryba
Wtajemniczenie
 
Avatar kejtiryba
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: miasto, które umiera
Wiadomości: 2 780
Dot.: wyjątkowo szybko odpryskujące lakiery

Cytat:
Napisane przez gabi1989 Pokaż wiadomość