2019-03-03, 18:23 | #181 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
44. Autostopem przez galaktykę - jaki dziwny film. Powiedziałabym, że to taka antynaukowa parodia, ale nie jest jakiś mega zabawny. Taki specyficzny humor, który ciężko mi zdefiniować. Taka mieszanka filmu obyczajowego z filmami typu "Kosmiczne jaja" czy "Charlie i fabryka czekolady".
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-03-04, 21:14 | #182 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
23. Czarna pantera - bardzo mi sie podobał muzyka, stroje i historia na duży plus!
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-03-05, 16:36 | #183 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
9. " Ogród Luizy " oglądałam drugi raz. Jest to kino , które bardzo lubię. Polska pokazuje , że też potrafi
10. " 1922" King w formie. Mnie się niezbyt podobał , momentami straszny. TZ był zachwycony Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-03-05, 19:25 | #184 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 37
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
1. Polar (2019) 6/10
2. Night School (2018) 6/10 3. Mała Italia (2018) 6/10 4. Ant-Man i Osa (2018) 7/10 5. Johnny English Reaktywacja (2011) 7/10 6. Johnny English Nokaut (2018) 7/10 7. Religulous / Wiara czyni czuba (2008) 7/10 8. BlacKkKlansman (2018) 7/10 9. Narodziny gwiazdy (2018) 8/10 10. Bohemian Rhapsody (2018) 8/10 |
2019-03-06, 21:21 | #185 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
24. Piotruś Królik- no podobal mi sie bardzo, ale sie naśmialam i odstresowalam
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-03-06, 21:34 | #186 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
24. Rain man. Już to widziałam, to zresztą dość stary film, ale boleśnie aktualny (tzn. poziom świadomości jest niestety do dzisiaj u niektórych taki, jak u Charliego.. A wszystkie nagrody dla Dustina Hoffmana to chyba najbardziej zasłużone nagrody w przemyśle filmowym).
|
2019-03-08, 08:46 | #187 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
25. W starym, dobrym stylu - przyjemny film z dobra obsada
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-03-08, 11:59 | #188 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 37
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
|
2019-03-08, 19:59 | #189 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
12. Green Book, bardzo mi się podobał, lekki, szczery, no i ten Viggo co pół filmu tylko jadł
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2019-03-08, 22:44 | #190 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
45. Mamma Mia! Here We Go Again - powtórzę swoją wypowiedź z poprzedniego wątku (który wciąż nie ma ostatecznego podsumowania): "Był nieco bardziej smutny i sentymentalny, ale to słońce i piosenki ABBY i tak zadziałały zbawiennie na nastrój. Najbardziej obawiałam się Lily James, która wcieliła się w rolę Donny, ale poradziła sobie. Odegrać tę samą postać co Meryl Streep to dopiero wyzwanie. Mam małe zastrzeżenia co do młodych "ojców", bo grali dość sztywno, ale i tak całkiem nieźle wyszło. Duża część piosenek się powtarzała, ale były wykonane w innym stylu, więc nie raziło to za bardzo." Tym razem jakoś tak bardziej smutno zadziałał, ale i tak piosenki nuciłam sobie potem przez resztę dnia.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-03-09, 20:08 | #191 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
7. Na ratunek wielorybom (2012) Big Miracle
Ciepły i wzruszający film. Opart na faktach więc tym bardziej mnie wciągnał. 8. Noc na Ziemi (1991) Night on Earth Ciekawy pomysł na przedstawienie czterech różnych historii ale.. Dwie historie mi się podobały (przy jednej śmiałam się do łez), pozostałe dwie zanudziły mnie niemiłosiernie :P 9. Powstrzymać mrok (2018) Hold the Dark Niezwykle klimatyczny, mroczny, niepokojący, niedopowiedziany.. Polecam każdemu kto lubi zimę, lasy i wilki <3 |
2019-03-09, 20:19 | #192 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Noc na Ziemi️
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-03-10, 08:14 | #193 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
25. Powiedzmy sobie wszystko
|
2019-03-10, 10:29 | #194 |
Śnięta Mucha
Zarejestrowany: 2018-07
Lokalizacja: Z dziury
Wiadomości: 10 797
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Cześć
1.Polar 3/10 2.Green Book 5/10 3.Kler 7/10 4.Plagi Breslau 5/10 5.Na granicy 7/10 6.Drogówka 6/10 7.Pitbull: Ostatni Pies 5/10 8.Pitbull 8/10 9.Pitbull: Niebezpieczne Kobiety 9/10 10.Pitbull: Nowe Porządki 6/10 (Żeby mi tak dobrze z książkami szło )
__________________
Everyone you meet is fighting a battle inside you know nothing about Be kind. Always Wyzwanie Czytelnicze 25 / 34 (26) Wyzwanie Filmowe 5 / 100 100 książek w 2023 92 / 55 |
2019-03-10, 18:58 | #195 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
46.Jak ojciec i syn - bardzo, bardzo spokojne i powolne japońskie kino. Raczej dla miłośników Japonii by mogli zanurzyć się w tym klimacie lub dla rodziców. Film na pewno nie dla każdego, bo akcji w nim nie ma. Są za to powolne i spokojne ujęcia na codzienne czynności.
47. Podróż na sto stóp - oglądam już któryś raz. To jeden z tych filmów, do których chętnie wracam ze względu na pocztówkowe widoki. Nie ma witaminy D ze słońca to trzeba się ratować filmem. Dodatkowym atutem jest jedzenie. Sama fabuła przewidywalna, ale nie o to w tym filmie chodzi.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-03-10, 19:05 | #196 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
14.Aquaman widowiskowy film.
15. Watchmen: Straznicy. Ogladalam w wersji extended 4h xd. Swietny film. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-03-11, 17:01 | #197 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 37
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
11. Planeta singli (2016) 6/10
12. Marzyciele (2003) 7/10 13. Faworyta (2018) 7/10 14. Can You Ever Forgive Me? (2018) 8/10 |
2019-03-12, 18:38 | #198 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
26. Sztuka Kochania. Historia Michaliny Wislockiej
27. Kopciuszek (1950) - uwielbiam bajki a te stare są przepiękne Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-03-13, 20:20 | #199 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
48. Z krwi i kości (Rust and Bone) - już kiedyś obejrzany przeze mnie film. Dobry, bo nie jest przesłodzony ani nie jest zbyt drastyczny. Dobre wyważenie dramatu i filmu obyczajowego. Bohaterowie też nie są przesłodzeni jak w większości filmów hollywoodzkich. Do aktorów też nie mam zastrzeżeń.
49. Mamma Mia! - mój cudowny poprawiacz nastroju. Nie jest to film górnych lotów, ale słońce, widoki i muzyka z dzieciństwa robią swoje.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-03-13, 21:22 | #200 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
U mnie trochę mniej ambitnie, chciałabym obejrzeć około 50-60 filmów, zobaczymy co z tego wyjdzie.
1. The waste land dokument 2. Mój piękny syn 6,5 3. Lady Gaga: Five Food Two dokument 4. A quiet place 7,0 5.Ted Bundy rozmowy z mordercą dokument 6. Roma 6,5 7. Green Book 8,0 8. The Favourite 8,5 9. Kler 8,0 10. Kafarnaum 8,5 11. The Life and Times of Frida Kahlo Documentary dokument 12. Bohermia Rhapsody 8,5 13. AquaMan 4,5 14. My cousin Rachela 6,5 15. Leaving Neverland dokument 16. Period. End of sentence dokument, The black panther - 7,0
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. Mark Twain
Edytowane przez niv_ Czas edycji: 2019-03-14 o 18:24 |
2019-03-14, 19:59 | #201 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
13. Faworyta. Mega dziwny film. Generalnie na plus, ale rozumiem tych co się wynudzą Mi się podobał, ale siostra wyszła znudzona.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2019-03-14, 20:16 | #202 |
Śnięta Mucha
Zarejestrowany: 2018-07
Lokalizacja: Z dziury
Wiadomości: 10 797
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
11. Brudny John: Brudna prawda (dokument, jako uzupełnienie serialu Dirty John)
__________________
Everyone you meet is fighting a battle inside you know nothing about Be kind. Always Wyzwanie Czytelnicze 25 / 34 (26) Wyzwanie Filmowe 5 / 100 100 książek w 2023 92 / 55 |
2019-03-14, 20:46 | #203 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
17. Colette - 7,0
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. Mark Twain
|
2019-03-15, 12:55 | #204 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-03
Wiadomości: 47
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
U mnie póki co:
1. Aquaman - 6/10 2. Blackkklansman - 9/10 3. Spider-Man: Into the Spider-Verse -10/10 4. Iniemamocni 2 - 6/10 5. Bohemian Rhapsody - 5,5/10 6. Fantastyczne Zwierzęta 2 - 3/10 7. Kształt Wody - 8/10 8. Roma - 7/10 9. Narodziny Gwiazdy - 7/10 10. Planeta Singli 3 - 7,5/10 11. Polar - 6/10 12. Captain Marvel - 8/10 |
2019-03-15, 18:46 | #205 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 101
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
14. Green book (2018) - bardzo w moim stylu, jeden z lepszych jakie ostatnio oglądałam
15. Daję nam rok (2013) - komedia jak komedia, nie oczarowała mnie zbyt mocno 16. Sędzia (2014) - bardzo dobre kino i ciekawa historia Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
“I believe in pink.I believe that laughing is the best calorie burner.I believe in kissing, kissing a lot.I believe in being strong when everything seems to be going wrong.I believe that happy girls are the prettiest girls.I believe that tomorrow is another day,and I believe in miracles" - A.Hepburn |
2019-03-15, 20:12 | #206 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
16. Vice 8/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-03-16, 18:57 | #207 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
28. Bociany ( 2016) bardzo przyjemna bajka
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-03-16, 19:44 | #208 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
18. Nieposłuszne - 6,5
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. Mark Twain
|
2019-03-17, 15:26 | #209 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
50. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - ostatnio dorwałam 5 częsć książki po angielsku, więc postanowiłam sobie przypomnieć historie dziewczyn, które czytałam kilkanaście lat temu. Przyjemny, ciepły film młodzieżowy z elementami komediowymi i dramatu. Nie ma w nim wulgaryzmów obecnych w tych bardziej współczesnych. Chyba każda z nas by chciała mieć takie przyjaciółki.
51. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów 2 - kolejna część, która jest nieco gorsza od 1. Próbowali tutaj wcisnąć 3 książki i średnio to wyszło. Mimo wszystko obejrzałam z przyjemnością i nostalgią. 52. Zgorszenie publiczne - film polski o Ślązakach. Jest to jedna z tych głupkowatych polskich komedii, ale nie aż taka nijaka jak te współczesne. Film nie dla każdego, raczej dla osób starszych lub właśnie Ślązaków. Ma specyficzny humor, który nie każdemu przypasuje. Ja do niego nie wrócę.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-03-17, 16:59 | #210 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
19. 24 tygodnie - 8,0
20. Split - 7,5
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. Mark Twain
Edytowane przez niv_ Czas edycji: 2019-03-17 o 19:29 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:20.