2019-04-25, 18:57 | #271 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Proszę o dopisanie mnie do listy pod numer 24
1. Listy do M. 2 - 4/10 2. Listy do M. - 4/10 3. Chappie - 6/10 4. Marsjanin - 6/10 5. Źle się dzieje w El Royale - 3/10 6. Gdy anioły śpią - 5/10 7. Czarne lustro: Bandersnatch - 8/10 8. Demon - 3/10 9. 183 metry strachu - 3/10 10. Smoleńsk - 1/10 11. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - 5/10 12. Mój piękny syn - 9/10 Wspaniała gra aktorska, kadry i muzyka. Poruszający, emocjonalny, piękny! Przeżywałam wszystkie emocje razem z bohaterami. Polecam!!!! 13. Lady Bird - 5/10 Po tych wszystkich opiniach, które przeczytałam w necie, spodziewałam się czegoś "wow". Ot, historia o krzykliwej, lekko zbuntowanej i niezrozumianej nastolatce 14. IO - 4/10 15. Velvet Buzzsaw - 3/10 16. Syn zemsty - 7/10 17. Potrójna granica - 7/10 18. Impostor 4/10 19. Prospect - 7/10 20. Braid - 4/10 21. Cam - 6/10 22. Wiatr - 3/10 23. Granica - 3/10 24. Cisza - 6/10 25. Sanatorium strachu - 5/10
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2019-04-26, 10:03 | #272 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
81. Armageddon - już kiedyś oglądany film. Jakoś nie zrobił na mnie wrażenia i nie wiem czemu. Patrząc na ocenę na filmwebie można się negatywnie zaskoczyć. Jednak nie jestem aż taką fanką filmów katastroficznych. Muzyka jest dobra, aktorzy też grają dobrze, wątki komediowe i romantyczne też dodali by każdy był zadowolony, ale jakoś czegoś brak... No i ckliwe amerykańskie zakończenie.
82. Huśtawka - film polski. Mam wrażenie, że każdy był psychicznie chory w tym filmie. Może jednak to manipulowanie? Jak na polski film po roku 2000 to całkiem niezły, jest kilka dobrych ujęć.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-04-26, 20:05 | #273 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
29. Ant-man i osa - no nie wiem myslalam ze bedzie lepszy.. 5/10
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka ---------- Dopisano o 21:05 ---------- Poprzedni post napisano o 21:02 ---------- 30. Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda 8/10 Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-04-27, 16:08 | #274 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
83. Pestka - znów polski film i znów z motywem zdrady i kochanki. Tym razem jednak większe skupienie jest na kochance, a nie na zdradzającym mężu. Główną bohaterką jest kobieta dojrzała (a nie 20parolatka jak w książce). Aktorzy trochę już nudni, motywy muzyczne w wielu momentach niedopasowane, ale ogólnie to taki średniak, który można obejrzeć.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-04-27, 19:54 | #275 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
31. The prodigy 6/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-04-27, 21:37 | #276 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
31. Nie otwieraj oczu - muszę powiedzieć że mi sie podobal
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-04-27, 21:44 | #277 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
17. Tarzan: Legenda (2016) The Legend of Tarzan
Mega nastawiłam się na ten film i... się zawiodłam. Może gdybym nie oglądała Disney'owego odpowiednika to byłoby lepiej 18. Piękna i Bestia (2017) Beauty and the Beast Przepiękny, magiczny film. Byłam oczarowana i ogłądałam jak zaczarowana <3 19. Pani Doubtfire (1993) Mrs.Doubtfire Klasyka! Ciepła i wartościowa komedia z przezabawną rolą Robina Williamsa. 20. Kraina lodu (2013) Frozen Obejrzałam kolejny raz. Jedna z bajek Disney'a która podbiła moje serce już w dorosłym życiu |
2019-04-27, 22:00 | #278 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
13. " Boys erased " Film bardzo spokojny , mnie się podobał , no kocham filmy biograficzne
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-04-28, 21:33 | #279 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
84. Forrest Gump - tego filmu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać? Jak dla mnie jeden z lepszych filmów jakie kiedykolwiek widziałam.
85. Victor, syn Dolly/Piękna i grubas - film średniak, a może nawet poniżej przez denerwującego głównego bohatera. Ta mina, wieczne niezadowolenie itd. Wiem, że są tacy ludzie, sama miewam takie dni, ale patrzeć na to przez większość filmu - męczące. Nawet uroda Liv Tyler nie pomogła.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-04-29, 10:17 | #280 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
32. Kluseczka - bardzo przyjemna komedia 7/10
33. Vaiana skarb oceanu - 8/10 Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-04-29, 10:18 | #281 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
31. Klopsiki i inne zjawiska pogodowe.
Ale mi siadło tempo :/ Odkąd mam Legimi w telefonie, to więcej czytam.. |
2019-04-30, 16:06 | #282 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
26. The Bookshop - 7,0
27. Bel Canto - 5,0 I kwartał - 27/100
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. Mark Twain
Edytowane przez niv_ Czas edycji: 2019-04-30 o 18:10 |
2019-04-30, 16:08 | #283 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
86. 6 dni 7 nocy - lubię ten film. Taki wakacyjny klimacik z Harrisonem Fordem. Sceny z piratami absurdalne, ale i tak chętnie do niego wracam.
87. Zielony promień - jakoś mam wrażenie, że fanką Rohmera nie zostanę. Film mi się po prostu dłużył. Nieco podobny do serji Przed wschodem słońca czyli dużo rozmów, więcej rozmów i jeszcze więcej rozmów.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-04-30, 21:39 | #284 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Dopisana
Uzupełniam listę filmów (ale w tym roku oglądam więcej seriali, więc liczba malutka xD): 3. Notatnik śmierci (2017), 6/10 - może nawet nie nudny film, ale akcja bardzo rwana. Raz nie można się oderwać od ekranu, a za chwilę ziewa się z nudów. Taki średniak, idealny na chwilę, kiedy nie wie się już naprawdę, co ze sobą zrobić 4. Dom otwarty (2018), 3/10 - dość dziwaczny pomysł na fabułę, prawie w ogóle akcji. Sądziłam, że coś się będzie dziać, że twórcy stworzyli tego typu sceny, które powodują, że gdzieś z tyłu głowy czuje się niepokój. Nic z tego, można się zanudzić na śmierć. 5. Tajemnice Silver Lake (2018), 3/10 - tutaj ponownie dałam się nabrać trailerom, które ukazywały film z główną tajemnicą, dawały nadzieję, że nie będzie można się oderwać od ekranu i widz będzie się gubił w domysłach, co tak naprawdę się wydarzyło. Znów rozczarowanie, bowiem nic takiego nie miało miejsca. Nuda, nuda, nuda... 6. Gęsia skórka 2 (2018), 7/10 - w tym przypadku seans był naprawdę miły i przyjemny, nie nudno, druga część równie dobra co i pierwsza 7. Grinch (2018), 8/10 - bardzo fajna animacja, ukazująca kolejne inne spojrzenie na postać Grincha. Nie zabrakło wielu zabawnych scen, ale także wzruszających. Nie tylko dla dzieci, niesie ze sobą ważne przesłanie. 8. Dziadek do orzechów i cztery królestwa (2018), 9/10 - przepiękna historia o mocy przyjaźni i miłości, a także o pragnieniu zemsty. Oglądałam z zapartym tchem 9. Spider-Man Uniwersum (2018), 7/10 - wszyscy wokół zachwycali się tą animacją, sądziłam, że mi się ona w takim razie nie spodoba. Nic bardziej mylnego. Wsiąkłam w ten świat pajęczaka od pierwszej sceny i oglądałam z ogromną ciekawością. 10. Kapitan Marvel (2019), 9/10 - poszłam na seans do kina i nie żałuję. To chyba jeden z lepszych filmów Marvela. Nie dość, że dużo akcji, walk to jako wisienka na torcie był niesłabnący humor w dialogach Nim się obejrzałam, a tu już koniec filmu był. 11. Jak romantycznie! (2019), 10/10 - oj, uwielbiam tego typu filmy Może dlatego, że jestem totalną romantyczką Oby więcej takich filmów na Netflixie 12. Teraz albo nigdy (2018), 7/10 - bardzo lubię Jennifer Lopez, dlatego bez wahania sięgnęłam po ten film. I był nawet przyjemny, ale trochę rozczarowania również było. Miało być śmieszne, bo w końcu to przecież komedia, a tego typu sceny można zliczyć dosłownie na palcach jednej dłoni. 13. Śmierć nadejdzie dziś 2 (2019), 8/10 - jedynka bardzo mi się podobała i nie spodziewałam się, że dwójka ją przebije. Jak bardzo się myliłam! Ponownie świetnie odegrane role, wartka akcja i sporo humoru. Patrząc na zakończenie można mieć nadzieję, że pojawi się również trzecia część 14. Lego Przygoda 2 (2019), 8/10 - przyjemna animacja z udziałem klocków Lego, które chyba wszyscy znają z dzieciństwa Więcej humoru niż w jedynce i ponownie świetna fabuła, które sprawiły, że nie zauważało się upływającego czasu Edytowane przez paula1456 Czas edycji: 2019-05-01 o 12:25 |
2019-05-01, 05:11 | #285 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
32. Chopin pragnienie milosci 5/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-05-01, 10:40 | #286 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 37
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
24. Shazam (2019) 6/10
25. Jurassic world (2018) 6/10 26. Jak wytresować smoka 3 (2019) 7/10 27. Free solo (2018) 9/10 28. Paterson (2016) 7/10 29. Dom Hemingway (2013) 6/10 30. Margin call (2011) 7/10 31. Awakenings (1990) 9/10 31/100 |
2019-05-01, 12:23 | #287 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
[1=42598e0d8f69c891cd96aab cf5b66a550d0038e0_5e6435a d7ad37;86766811]24. Shazam (2019) 6/10
25. Jurassic world (2018) 6/10 26. Jak wytresować smoka 3 (2019) 7/10 27. Free solo (2018) 9/10 28. Paterson (2016) 7/10 29. Dom Hemingway (2013) 6/10 30. Margin call (2011) 7/10 31. Awakenings (1990) 9/10 31/100[/QUOTE] Dopisałam Cię do listy w głównym poście |
2019-05-01, 20:07 | #288 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
21. Dumbo (2019)
Słodki słonik, film nieco nudnawy. Poszłam ze względu na T.Burtona. Obejrzeć można-szału nie ma. 22. Król Lew (1994) The Lion King Ponadczasowa,przepiękna animacja Disney'a. Zawsze zachwyca! <3 23. Legalna blondynka (2001) Legally Blonde Obejrzałam z braku laku w TV. Nie taki głupi jak myślałam Podsumowanie I kwartału: 23/100 |
2019-05-01, 20:40 | #289 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 325
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
15. Bad Girls: Cela 77 - czyli z kamerą wśród więźniarek. Mnie się podobało, bo lubię takie rzeczy.
16. Abducted In Plain Sight - dokument z Netflixa; o rodzinie, która padła ofiarą manipulatora, który dwukrotnie uprowadził ich nastoletnią córkę, a rodziców wykorzystał. Dziwna historia. 17. The Late Bloomer - film na podstawie prawdziwej historii mężczyzny, który przeszedł dojrzewanie już jako dorosły. Film sam w sobie całkiem ok, ale wolałabym obejrzeć tę historię nie w postaci komedii. Moje podsumowanie: 17/100 |
2019-05-01, 20:43 | #290 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
U mnie 31/100.
|
2019-05-03, 15:13 | #291 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Dziękuję za dopisanie
28. Bird box - 6,5 29. Incident in a Ghost Land - 5,5 30. Prawda, czy wyzwanie - 6,5
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. Mark Twain
Edytowane przez niv_ Czas edycji: 2019-05-03 o 20:00 |
2019-05-03, 19:51 | #292 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
14. " Serenity "
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz ---------- Dopisano o 19:51 ---------- Poprzedni post napisano o 19:51 ---------- Moj nr 3. Podsumowanie 14 filmów Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-05-03, 20:57 | #293 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Wszystko uzupełnione
|
2019-05-04, 14:21 | #294 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
31. X-men - 6,5
__________________
Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował. Mark Twain
|
2019-05-04, 17:22 | #295 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Akcja 100 filmów w 2019 roku
26. Dabbe 5: Zehr-i Cin 3/10
27. Replikanci 5/10 28. Lato 84 - 7/10 29. Pierwsze światło - 5/10 30. Glass - 6/10 Podsumowanie: 30/100 Numer na liście 24.
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 Edytowane przez Olushka Czas edycji: 2019-05-04 o 21:16 |
2019-05-04, 18:14 | #296 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
U mnie 87/100. Raczej dobić do setki nie będzie problemu. Mój nr to 10.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-05-04, 18:50 | #297 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
7/50 Jak poślubić milionera (ocena 7/10)
Klasyków z MM ciąg dalszy. Urocze, retro, z niezłym humorem. M.Monroe jest świetna i zabawna, ale film kradnie Lauren Bacall - świetna aktorka. 8/50 Miłość ma dwie twarze (ocena 10/10) Kolejny film z Bacall, tym razem z lat 90-tych. Bacall jest niesamowita w duecie z Barbrą Streisand. Dla mnie to klasyk komedii romantycznych i wzór jak powinno się je inteligentnie robić. 9/50 Kiss Kiss Bang Bang (ocena 9/10) Uwielbiam. Robert D. Junior jest po prostu sobą. Czarna komedia, w klimacie Pulp Fiction. Niedoceniony film. |
2019-05-05, 15:17 | #298 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
88. Thor - nie jestem fanką kina superbohaterskiego, ale stare Supermany chętnie oglądałam. Ten film to taki typowy średniak, sporo efektów i komputera, historia taka dość oklepana, ale da się obejrzeć.
89. Tajemnica Filomeny - nie wiem skąd taka wysoka ocena na filmwebie. Film jest dość dobry, ale nie aż tak. Na pewno zyskuje na tym, że jest to film biograficzny. Niestety momentami się dłuży. 90. Rejs - stary polski film ze znanymi już cytatami. Na pewno nie dla każdego, bo "w filmie polskim, proszę pana, to jest tak: nuda… Nic się nie dzieje, proszę pana. Nic. Taka, proszę pana… Dialogi niedobre… Bardzo niedobre dialogi są. W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje."
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-05-06, 05:33 | #299 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
33. Avengers Endgame 9/10
33/100 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-05-06, 08:24 | #300 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
32. Praziomek.
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:33.