Choroby dermatologiczne, a czynniki psychologiczne - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia Forum dla osób, które interesują się dermatologią lub mają problemy ze skórą. Masz trądzik lub atopowe zapalenie skóry? Dołącz do nas, pomóż sobie i innym.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-04-27, 10:56   #1
raion
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 2

Choroby dermatologiczne, a czynniki psychologiczne


Witam, jestem studentką piątego roku psychologii. Prowadzę badania dotyczące związku czynników psychologicznych i chorób dermatologicznych. Niniejsze kwestionariusze są w pełni anonimowe, a wyniki posłużą do napisania pracy magisterskiej. To badanie jest dla mnie szczególnie ważne, ponieważ dane było mi przekonać się, że lekarze bardzo rzadko dostrzegają związek pomiędzy chorobami skóry, a czynnikami psychologicznymi, co często skutkuje powierzchownym traktowaniem problemu. Niedawno zaczęła rozwijać się nowa dziedzina wiedzy - psychodermatologia. Do dalszego jej rozwoju potrzeba jeszcze wielu badań. Z góry dziękuję za wypełnienie kwestionariuszy.
Pozdrawiam

https://docs.google.com/forms/d/13bx...?usp=send_form
raion jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-04-27, 11:50   #2
weruuuuuuuuuuu
Raczkowanie
 
Avatar weruuuuuuuuuuu
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomości: 156
Dot.: Choroby dermatologiczne, a czynniki psychologiczne

Wypełnione. Mam nadzieję, że pomogłam.
weruuuuuuuuuuu jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-04-27, 15:35   #3
Figula94
Zadomowienie
 
Avatar Figula94
 
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 146
Dot.: Choroby dermatologiczne, a czynniki psychologiczne