kurs i co dalej.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-09-22, 12:31   #1
Milla
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 9

kurs i co dalej..


Kochane Dziewczyny...szukam pomocy tzn Waszej rady..
Zapisuje sie na kurs wizazu i po skonczeniu chcialabym popracowac w tym zawodzie. Tylko na chwile obecna jestem kompletnym laikem.
Powiedzcie mi w jaki sposob dobrac sobie kosmetyki..wydaje mi sie, ze jak na poczatek mnie bede mogla zakupic sobie calej palety kolorow cieni, szminek, podkladow itd..w zaleznosc od typu urody...
Powiem tak...nie mam najmniejszego pojecia od czego zaczac..jak to wszystko ugrysc..
Czekam na jakas podpowiedz bardziej doswiadczonych pan...napewno wiele z was tak zaczynalo
Dziewczny prosze pomozcie mi..
Milla
Milla jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2003-09-25, 22:50   #2
DominikaS
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2001-12
Wiadomości: 1 440
Re: kurs i co dalej..