Wybór powołania; studia i/lub praca a rodzina - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-12-27, 18:52   #1
altair8989
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-12
Wiadomości: 2

Wybór powołania; studia i/lub praca a rodzina


Witam kochani!
Piszę do Was z dylematem dot. najważniejszej strefy mojego życia - kariery.
Jestem na najtrudniejszym etapie mojego życia, skończyłem szkołę średnią, mam 21 lat jestem na pierwszym roku studiów. Wcześniej również studiowałem, w wieku 19 lat po niezdanym semestrze poszedłem do pracy, mając 20 lat po również niezdanym semestrze zostałem w domu.

W moim życiu uobecniła się silna depresja, biorę moklobemid i korzystam ze wsparcia psychoterapeuty

Obecnie studiuję Administrację, wybrałem ten kierunek właściwie po to aby studiować, aby zadowolić moich rodziców, którzy wywierają na mnie presję konieczności skończenia studiów w tych czasach. Po to aby na chwilę uciec od rzeczywistości aby dali mi święty spokój.

Chcę zaznaczyć, że te studia nie dają mi jakiejkolwiek, radości, każdy wykład na który chodzę jest potwornie nudny, z ćwiczeniami tak samo, nawet nie mam ochoty robić notatek.

Niedługo sesja, a ja w coraz większym dole, nie wiem co mam zrobić, nie mogę się wziąć do nauki, uciekam od tego, znajduję zastępcze zajęcia. Moim marzeniem zawsze była medycyna, ale cały czas sobie odpuszczam wybór takiej ścieżki w życiu, bo uważam, że nie podołam, nigdy w życiu nie potrafiłem być systematyczny, trzymać się terminów i planować swojego czasu. Nie