Nieprzyjemna sytuacja... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-05-02, 19:06   #1
loveencore
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 4

Nieprzyjemna sytuacja...


Chciałam się po prostu wygadać i poznać Wasze zdanie.

Chodzi o to, że ostatnio przydarzyła mi się niezbyt przyjemna sytuacja. Ale najpierw może trochę wstępu. Mam 21 lat. Spotykam się z pewnym chłopakiem od 2 miesięcy. Nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o seks. On jest ode mnie rok młodszy. Ja z seksem chcę poczekać, on miał już kilka partnerek.