yasmin-zamiast diane35 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-01-27, 18:02   #1
wiewiorka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-03
Wiadomości: 36

yasmin-zamiast diane35


dostalam od dermatologa recepte na nowe hormony onazwie yasmin.wczesniej bralam diane ibylam zadowolona z efektow.te nowe hormony sa podobno bezpieczniejsze i nie zatrzymuja wody w organizmie.ich sklad to3 mg drospirenon i 30 mikrogr. etinyoestradiol. jestem kompletnie zielona jesli chodzi ozawartosc tych hormonow i strasznie sie boje je wziac.dzwonilam przed chwila do swojej lekarki a ta mnie zapewniala,ze sa lepsze od diany,a tak samo skuteczne.jestem w kropce,brac,czy nie brac.moze ktos mi pomoze.
wiewiorka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-28, 08:17   #2
wiewiorka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-03
Wiadomości: 36
Re: yasmin-zamiast diane35

dziewczyny!bardzo prosze o rade.dzis musze rozpoczac nowe opakowanie i nie wiem co robic?moze powinnam umiescic to pytanie na innym forum,ale nie wiedzialam na jakim.mam nadzieje,ze mi wybaczycie.zapomnialam dodac,ze hormony te mam ze wzgledu na nieciekawa cere. pozdr.
wiewiorka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-28, 08:51   #3
Yoanna
Raczkowanie
 
Avatar Yoanna
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 166
Re: yasmin-zamiast diane35

Ewag! niunia, ile kosztuje Yasmin i czy jest refundowany?? Podciągam wątek, gdyż też jestem bardzo ciekawa jak działa.
pozdrawiam
Yoanna jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-01-28, 09:10   #4
dorotabat
Raczkowanie
 
Avatar dorotabat
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Wiadomości: 91
GG do dorotabat
Re: yasmin-zamiast diane35