szukam swojego stylu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informację jak zmienić swój wygląd, styl, makijaż, fryzurę oraz sposób ubierania się. Poddaj się metamorfozie i zaskocz samą siebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-02-25, 18:13   #1
sylfuska
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 5

szukam swojego stylu


hej..chciałabym cos w sobie zmienic..dobrac fryzure, makijaz, odnalesc wlasny styl w czym czulabym sie dobrze..nie mam pojecia w jakich kolorach byloby mi ladnie, jakie wlosy ..i kompletnie nie umiem sie malowac.Do tej pory nigdy sie nie malowalam ( chyba, ze jakas wieksza impreza),doradzcie...mam zielone oczka, dosc male usta, ciemne brwi no i tradzik na twarzy(zwlaszcza zima) (- trzebaby to jakos zatuszowac
Jestem zielona jesli chodzi o makijaz! .Bardzo prosze o rady i cenne wskazowki )
Wlosy mi sie niesfornie kreca i nigdy nie umiem ich ulozyc..wiec szykam jakiejs naturalnej fryzurki...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 3.JPG (75,8 KB, 155 załadowań)
sylfuska jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-26, 12:14   #2
n@talia19
Rozeznanie
 
Avatar n@talia19
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Berlin / Zary
Wiadomości: 728
Dot.: moze to pomoze :)

Hej-patrzac na te zdiecia nie moge si edoczekac lata
Skoro masz tradzik to zaopatrz sie w zielono-brazowy korektor do twarzy i dobry podklad (lekkiej konsystencji)-korektor o ton jaasniejszy niz podklad).Mozesz pokreslac kosci policzkowe delikatnym rozem lub pudrem brazujacym(co nada buzi lekkiej swierzosci i wyrazistosci).Oczka male z opadajacymi kacikami,nakladajac cien na powieki staraj sie go wyciagnac lekko w gore ku brwiom w zewnetrznym kaciku oka,to optycznie podniesie opadajace kaciki,stosuj raczej jasne cienie,np takie jak:zlota,beze,zlamane biele,brazy.Rzedy tuszowalabym zawsze do gory,najlepiej jakims pogrubiajacym tuszem.Co do ust to moze cos w odcieniach bezy,moreli czy malin.Albo poprostu blyszczyki.