Praca na cały etat wraz z nadgodzinami + studia zaoczne. Jak Wy sobie z tym radzicie? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-05-11, 16:30   #1
glamorousladies
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 10

Praca na cały etat wraz z nadgodzinami + studia zaoczne. Jak Wy sobie z tym radzicie?


Cześć Dopiero co założyłam konto, choć od ponad roku zaglądam na to forum i czytam wiele wątków bez logowania się. Dzisiaj akurat postanowiłam założyć konto i od razu napisać wątek, gdyż mam pewne wątpliwości, chciałabym się po prostu wygadać i poczytać także o waszych doświadczeniach z łączeniem pracy i studiów, jak również pielęgnowania miłości w takim trybie życia.

Może zacznę od jako takiego początku Mam 21 lat, obecnie jestem studentką 1 roku studiów zaocznych w pięknej stolicy wielkopolski. 1 rok, gdyż po maturze nie poszłam od razu na studia ze względu na kiepską sytuację finansową moich rodziców, a raczej mamy, gdyż tylko ona mnie wychowuje. Finanse finansami, ale jednak postawiłam na ryzyko i zaryzykowałam. Już po maturze przeprowadziłam się do Poznania, znalazłam pracę, mieszkanie wraz ze znajomymi, którzy rozpoczynali akurat studia. Początki były trudne, prace zmieniałam jak rękawiczki, gdyż co chwile wpadałam w jakieś telemarketingi firm prywatnych, gdzie zarobki były znikome bądź wraz z innymi pracownikami byliśmy po prostu oszukiwani i pensje nie były wypłacane. Hmm, to akurat przeszłość, która wiele mnie nauczyła, ale może warto było o tym wspomnieć.