bezrobotna matka smotnie wychowujaca dziecko - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Być rodzicem

Notka

Być rodzicem Forum dla osób, które starają się o dziecko, czekają na poród lub już posiadają potomstwo. Rozmawiamy o blaskach i cieniach macierzyństwa.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-04-26, 21:49   #1
emka66
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 74
GG do emka66

bezrobotna matka smotnie wychowujaca dziecko


Hej dziewczyny! Ma prośbę, czy mogłybyście mi napisać jakie przywileje przysługują dla bezrobotnej matki samotnie wychowującej dziecko. Może dodam ze jestem w 6-tym m-cu ciąży i nigdy nie pracowałam, obecnie studiuję zaocznie. Będę wdzięczna za pomoc, jeśli nie potraficie odpowiedzieć to może chociaż wiecie gdzie szukać takich informacji, bo ja szukałam ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji. Z góry dziękuję.
emka66 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-26, 21:49   #2
emka66
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 74
GG do emka66
bezrobotna matka smotnie wychowujaca dziecko

Hej dziewczyny! Ma prośbę, czy mogłybyście mi napisać jakie przywileje przysługują dla bezrobotnej matki samotnie wychowującej dziecko. Może dodam ze jestem w 6-tym m-cu ciąży i nigdy nie pracowałam, obecnie studiuję zaocznie. Będę wdzięczna za pomoc, jeśli nie potraficie odpowiedzieć to może chociaż wiecie gdzie szukać takich informacji, bo ja szukałam ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji. Z góry dziękuję.
emka66 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-26, 22:39   #3
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 023
Re: bezrobotna matka smotnie wychowujaca dziecko

http://www2.gazeta.pl/kobieta/1%2C31745%2C845717.html

"A jeśli jestem bezrobotna?