Ja chyba jestem jak inżynier Mamoń... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Perfumy

Notka

Perfumy Fora, na których znajdziesz porady w zakresie perfum. Zapraszamy do dyskusji.
Zanim napiszesz post zapoznaj się z FAQ oraz Przewodnikiem po perfumach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-02, 12:35   #1
etnografka
Zadomowienie
 
Avatar etnografka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 646

Ja chyba jestem jak inżynier Mamoń...


...i lubię tylko te perfumy, które już znam

Chodzi mi o to, że w ciągu ostatnich kilku lat nic nie zachwyciło mnie tak, jak zapachy, które znałam dużo wcześniej. Nic nie dorównuje mojej ukochanej (i wycofanej) Venezii, Meteorytom (pachną jak puder - niby nic wielkiego) czy choćby całkiem średniopółkowemu zapachowi Sabatini Magnetic. Oczywiście pojawiają się nowe fascynacje, Hermesy, Cristobal, Mira Bai, szypry... ale to już nie to.

Podejrzewam że jestem sentymentalna i że to nie chodzi o zapachy same w sobie, ale o związane z nimi skojarzenia i mit "dawnych dobrych czasów". Ciekawa jestem, czy Wy też tak macie?
etnografka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-02, 12:46   #2
Edyta
Zadomowienie
 
Avatar Edyta
 
Zarejestrowany: 2002-07
Wiadomości: 1 127
Dot.: Ja chyba jestem jak inżynier Mamoń...

Intrygujący tytuł

Wiesz, mam TROCHĘ podobnie w tym sensie, że wolę zapachy starsze, nowości mnie tak bardzo nie ekscytują. Owszem, uwielbiam poznawać zapachy, ale najchętniej te starsze.

I też jestem sentymentalna Ozdobą mojej kolekcji jest Adidas Woman, dawno wycofany zapach, pamiątka mojej miłości i dawnych lat. Ta miłość jest moim mężem, ale tamte lata - już nie wrócą.
Edyta jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-02, 12:50   #3
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 744
GG do joasiak1
Dot.: Ja chyba jestem jak inżynier Mamoń...

Ja tak nie mam.