Praktyki w firmie, podejście pracodawcy. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2020-02-05, 16:25   #1
daisydoo
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 170

Praktyki w firmie, podejście pracodawcy.


Cześć wszystkim.

Naprawdę będę wdzięczna za każdą odpowiedź. Wiem, że dla niektórych to będzie problem z tyłka, ale liczę na poważne odpowiedzi i od osób, które mnie zrozumieją.

Kieruję się dziś z dość dziwnym pytaniem.
Jestem studentką, mam dość małe doświadczenie zawodowe, ale zawsze się dogadywałam z poprzednimi przełożonymi. Nawet bardzo dobrze.
Ostatnio byłam na rozmowie o pracę (konkretnie wstępnie praktyki, a potem się okaże), było bardzo miło, fajna atmosfera, opowiadałam, czego od pracy oczekuję. Na drugi dzień dostałam ofertę pracy. Jutro mam podpisywać umowę.

Kontaktował się bezpośrednio cały czas z pracodawcą przez e-mail. To mała firma.

I dziś wysłałam naprawdę grzecznego maila, że chciałabym jeszcze dopytać o dwie kwestie formalne, mianowicie o kwestię przerwę w moich godzinach pracy, ile trwa, czy jest o wyznaczonej porze (zapomniałam zapytać o to na rozmowie), a chcę wiedzieć na przyszłość, jak ułożyć np. kwestię obiadową czy można swobodnie wyjść do sklepu. To chyba dość normalne pytania, tak mi się wydawało. Na moich dotychczasowych rozmowach sami pracodawcy o tym mówili w trakcie rozmowy. Np. na ostatnich praktykach bez żadnego pytania dostałam info, ze mam 30-50 min przerwy i wychodzę kiedy chcę, mogę w tym czasie robić, co mi się podoba. Drugie pytanie było na temat tego czy ustalamy grafik miesięcznie, czy mogę to robić z tygodnia na tydzień, że w zasadzie tak mi by było najwygodniej.