Nowa dodatkowa praca - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-06-20, 11:51   #1
quinoa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-06
Wiadomości: 2

Nowa dodatkowa praca


Witajcie. Jestem jeszcze nauczycielką ale z racji cięcia etatów zaproponowano mi tylko kilka godzin w tygodniu jako pedagog szkolny. Zgodziłam się bo lubię pracować w szkole, ważny jest dla mnie kontakt z ludźmi i to pewne zróżnicowanie w zadaniach. Zależy mi jednak na tym, aby podjąć jeszcze jakąś dodatkową pracę. Możecie mi poradzić czym powinnam się zainteresować?
quinoa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-21, 11:41   #2
Tamarra123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 6
Dot.: Nowa dodatkowa praca

witaj, a myślałaś o tym, żeby udzielać korepetycje? Nie napisałaś czego uczysz ale jeśli to takie przedmioty jak matematyka, chemia, fizyka czy język polski to wiem, że zawsze znajdą się chetni. Do innej pracy musiałabyś się przekwalifikować pewnie..
Tamarra123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-22, 08:14   #3
Capitol
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-06
Wiadomości: 2
Dot.: Nowa dodatkowa praca

Witajcie! Często nowa praca wiążę się ze zdobyciem nowych umiejętności, ale coraz więcej pracodawców proponuje przygotowanie do zawodu, związane z szeregiem szkoleń wdrożeniowych do nowo pełnionych funkcji. W naszej firmie wyznajemy zasadę mówiącą, że prawdziwy potencjał drzemie nie tylko w doświadczeniu, ale przede wszystkim w zaangażowaniu. System szkoleń w grupie finansowej Capitol obejmuje przygotowanie do nowego zawodu, a w późniejszym czasie szkolenia rozwijające już konkretne umiejętności, takie jak zarządzanie zespołem czy poszerzanie wiedzy z zakresu ekonomii. xxx

Edytowane przez aniolek-tasmanski