2017-09-06, 13:08 | #901 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 152
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
157. Dziewczyny z Szymanowa.
Krótki dokument Piekorz o Liceum Sióstr Niepokalanek w Szymanowie. 158. A czego tu się bać? Krótki dokument Szumowskiej o śmierci widzianej oczami mieszkańców mazurskiej wsi. 159. Czas na miłość. Moim zdaniem świetny, 160. Passione. Nostalgiczny film o Neapolu, po którym oprowadza nas John Turturro. Okiem artysty. 161. Serendipity. Fajna komedia romantyczna. 162. Zdradzona przyjaźń. 163. Delivery man. Bardzo fajny. Pośmiałam się. 164. Świeże mięso. Bardzo dziwny. Niby to komedia, niby horror. Kanibale, krojenie ludzkiego ciała... trochę zbyt udziwniony moim zdaniem. 165. Raw. Znowu kanibalizm, tym razem raczej nie w wersji zabawnej. Niektóre sceny przerażające. 166. Victoria. Bardzo fajny, choć smutny. 167. 500 dni miłości. bardzo mi się podobał. 168. Jutro wstanę i oparzę się herbatą. Czeski film ze znakomitą obsadą aktorską. Zwariowana komedia,dla koneserów. 169. I że cię nie opuszczę. bardzo fajny. 170. Francuski pocałunek. Przypomniałam sobie, że kiedyś lubiłam komedie romantyczne z Meg Ryan. I nie zawiodłam się. |
2017-09-07, 13:13 | #902 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
168. Straszny film 3 - lepszy niż poprzednie części, mniej gore, dosyć brutalne poczucie humoru, ale mnie bawiło. 6/10
169. Project X - fajnie nagrany, było coś oryginalnego w tym pomyśle, ale nie wiem, jaki jest sens tego filmu. Niezbyt bawił, nie interesował, pod koniec wręcz przerażał. No i oklepane zakończenie. 5/10 170. Scream 4 - film stał się parodią samego siebie i bynajmniej nie w dobrym znaczeniu. Dalej doceniam humor i ironię, ale reszta â nawet aktorstwo â załamuje. 5/10 171. I Am the Pretty Thing that Lives in the House - świetne ujęcia, doskonały montaż, film miał ciekawy klimat i był dosyć poetycki i tajemniczy. Jednak bardzo się dłużył, był wolny, nużący â mnie takie filmy męczą. Miało to swój urok i niewątpliwie pasowało i uzupełniało się z resztą elementów, ale jednak ciężko się to ogląda. 6/10 172. The Black Room - nie wyobrażałam sobie nigdy filmu tak złego. Wszystko â od muzyki, przez ujęcia, montaż, czołówkę, po historię i bohaterów â bolało. Każda sekunda tego filmu była torturą, w pewnym momencie zrobiło się tak źle, że już można było tylko śmiać się przez łzy. Polecam wszystkim, którzy nienawidzą samych siebie. 1/10 173. The Roommate - temat nie zaskakiwał, film nie trzymał w napięciu, nie szokował, nudził. Bohaterowie kartonowi, bez żadnej głębi ani charakterystycznych cech â tak jak reszta filmu. Ale ciekawa obsada. 3/10 174. Sex and the City - bardzo słodki, naiwny, pusty, przewidywalny, oklepany, typowy amerykański film. Tak jak przez pierwszą połowę oglądało się przyjemnie, tak potem robił się gorszy z minuty na minutę â i coraz bardziej męczący. Muzyka fajna. 5,5/10 175. Sex and the City 2 - idiotyczny, naiwny do bólu, stereotypowy, w ogóle nie był zabawny. Najbardziej ujęła mnie ta głupota i naiwność, tego nie można sobie wyobrazić, po prostu był tak oderwany od rzeczywistości, że w pewnym momencie zaczęłam się zastanawiać, czy to nie miał być pastisz. 5/10 176. You Get Me - kartonowe postacie, idiotyczny scenariusz, wszystkie te momenty, które miały trzymać w napięciu, były puste, głupie, nadmuchane, przez co tylko żenowały. Za to montaż i zdjęcia fantastyczne. To jeden z tych filmów-wydmuszek, który wizualnie zachwyca, ale wszystko inne męczy niemiłosiernie. 5/10 177. Motel - z początku wiało nudą, ale później akcja się rozkręciła. Trzymał w napięciu jak mało co, główny bohater wcale nie był skończonym idiotą â czego po filmach tego typu można by się spodziewać. I pomimo, że film był o znanej i oklepanej tematyce, niektóre momenty na siłę próbowały wzruszyć, efekty specjalnie i końcówka załamywały, to całość oceniłabym na... dobrą. 6/10 178. Horrible Bosses - bardzo zabawny. Nie był zbytnio oryginalny pod żadnym względem, ale bardzo miło i przyjemnie się ogląda. 6,5/10 179. Letâs Go To Prison - czegoś tak absurdalnego nie widziałam nigdy. Nie było w tym filmie absolutnie nic oryginalnego, oprócz poczucia humoru, ale same momenty, kiedy roześmiałam się na głos można zliczyć na palcach jednej ręki. 6/10 180. Fools Rush In - bardzo słodki, przewidywalny, temat i wykonanie było już milion razy w innych filmach. Miał wszystko to, czego nie lubię. I był nudny. Nawet gra aktorska nie powalała. 4/10 181. Kwarantanna - nudniejsza, irytująca kalka âRecaâ. Film, który nie miał kompletnie żadnego celu â rok po âRecuâ, dokładnie ta sama fabuła, nawet postacie z takimi samymi imionami? Po co? 2/10 182. Death Note - tragiczne efekty specjalne, naiwna fabuła, scenariusz tak łatwy i idealnie dopasowany do (kompletnie nierozbudowanych) postaci, że był brak jakiegokolwiek trudnego/zastanawiającego problemu, irytująca muzyka, niektóre ujęcia były wręcz bolesne. Tylko na montaż dało się patrzeć. 2/10 183. The Outskirts - mam wielką nadzieję, że on specjalnie był zrobiony na taki typowy, stereotypowy wręcz film amerykański. Bo wszystko, ale to absolutnie wszystko â od ujęć i montażu po grę i fabułę â było jak po raz piętnasty przemielony i podgrzany obiad. Nie wiem, jak to nazwać, to po prostu było tak stereotypowe i schematyczne, i znane, i sprawdzone, i przerobione milion razy wcześniej, że wszystkie poprzednie filmy, które nazywam "oklepanymi", wydają się być fenomenalnymi pomysłami. Przez to wszystko był śmieszny. 4/10
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-09-07, 17:52 | #903 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
32.Lśnienie - 10/10 genialny do tego swietna obsada
Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka |
2017-09-08, 08:55 | #904 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
80. Jaja w tropikach - lżejsze klimaty, tyle parodii i groteskowych ujęć że chyba jest to jedna ze śmieszniejszych komedii jaką widziałam
__________________
|
2017-09-10, 05:34 | #905 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
60. Rękopis znaleziony w Saragossie. Klasyk, genialny film. Wspaniała rola Cybulskiego. Aż trudno uwierzyć, że to nasza produkcja.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-09-10, 14:25 | #906 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 319
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
285. "Gru, Dru i Minionki" - jakoś nie zachwycam się tą bajką. 5/10
286. "To" - rozczarowałam się. Nie żeby film był zły, ale co było do przewidzenia daleko mu do książki. 6/10 287. "Manipulacja" - film przewidywalny do bólu. 4/10 288."Moja kuzynka Rachela" - fajnie się oglądało zwłaszcza, że do końca nie wiadomo jaka jest prawda. 7/10 289. "True story" - bardzo dobrze mi się go oglądało. Mimo kiepskiej akcji film potrafi wciągnąć. 7/10 290. "Alena" - zapowiadało się dobrze, ale za bardzo przekombinowali. 5/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-09-11, 10:53 | #907 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
31. Twój na zawsze (2010)- dramat romantyczny 7/10
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2017-09-17, 15:15 | #908 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
62. Rememory-naukowiec+maszyna do odtwarzania wspomnień, bardzo dobry film
63. Seven Sisters-jedna aktorka w roli siedmiu sióstr, alternatywny świat, thriller sci-fi, polecam 64. To (1990) 65. Kiedy Harry poznał Sally-stara komedia romantyczna 66. Dama za burtą- też
__________________
|
2017-09-17, 16:22 | #909 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
81. Oszukać przeznaczenie
82. Oszukać przeznaczenie 3 Oba krwawe, trochę zamykałam oczy 83. Zakole rzeki (1952) 84. Maigret zastawia sidła - fajna rola Rowana Atkinsona - bardzo podobały mi się ubrania, meble i wnętrza stylizowane na lata 50-te XX wieku.
__________________
|
2017-09-17, 20:48 | #910 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
61. The Square - jestem trochę zawiedziona. Pierwsza część filmu rewelacyjna, ale druga już mi się dłużyła i szczerze mówiąc czekałam na koniec. Ogólnie w skali od 1 do 10 dostałby u mnie 6,5.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2017-09-17, 21:01 | #911 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 126
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
38. Ziarno prawdy - 6/10, książka mi się bardzo spodobała, ale film średni
39. Bogowie - 8/10 40. W starym dobrym stylu - 7/10 41. Tajemnica Brokeback Mountain - 8/10, po prostu piękny 42. Aż do kości (To the bone) - 7/10 43. Baywatch - 7/10, Głupawy, bardzo przerysowany, lecz jednocześnie w jakiś tam sposób zabawny i ciekawy, spodziewałam się gorszego filmu 44. Baby driver - 7/10, nie taki znakomity jak się o nim mówi |
2017-09-18, 15:44 | #912 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
67. Bewitched-komedia romantyczna, Nicole Kidman jest czarownicą i dostaje rolę w serialu, w którym ma grać też czarownicę Przyjemny, ciepły film
68. Baby Driver-podobał się 69. Scream-odświeżanie klasyki 70. Baywatch-z taką obsadą to był typowy film akcji,a wrażenie trochę jakby się oglądało niezbyt ciekawy serial. Sporo akcji, mało fabuły, trochę nudno. 71. Naked-bardzo śmieszna komedia, motyw z Dnia Świstaka, ale inne okoliczności, pan młody w dniu swojego ślubu budzi się nago w windzie. 72. Holiday (2006)-w rolach głównych Cameron Diaz i Kate Winslet. Nieszczęśliwe singielki zamieniają się domami na czas urlopu. Komedia romantyczna. 73. Death Note 2017-bardzo nieudany.
__________________
Edytowane przez Hiyori Czas edycji: 2017-09-18 o 15:58 |
2017-09-19, 18:21 | #913 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 319
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
291. "Zmuszona do zemsty" - nic nadzwyczajnego. 4/10
292. "Zginiesz w ciągu 3 dni" - wieje nudą od początku do końca. 4/10 293. "Droga śmierci" - średniak i to mało straszny 5/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-09-21, 08:24 | #914 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
33. Maska - lubie do niego wracać
34. Harry Potter i kamień filozoficzny - uwielbiam ! Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2017-09-21, 16:41 | #915 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
44.Barry Seal Król Przemytu- bardzo dobry. Niesamowita historia. Polecam
Chyba jedna z lepszych ról Toma Cruisa. 45. American Assasin- no powiedzmy, że mocne 6 na 10. Nawet jakaś fabuła jest i zwroty akcji też. Słabsze niż seria z Bournem, ale nawet jak na współczesne kino akcji nie jest najgorzej.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 Edytowane przez MissChievousTess Czas edycji: 2017-09-21 o 16:44 |
2017-09-22, 12:38 | #916 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Przypominam, że za tydzień podsumowanie 3. kwartału!
184. The SpongeBob Squarepants Movie - przekomiczny, pozytywny, uroczy. Schematyczny, ale naprawdę bardzo miło i przyjemnie się oglądało. Obejrzałabym jeszcze 10 razy. 7,5/10 185. It - jestem rozczarowana. Spodziewałam się najlepszego horroru dekady, a tak naprawdę dostałam niewiele. Fenomenalne ujęcia i charakteryzacja, super aktorstwo, ale to tyle. Wcale nie był straszny, to był typowy film o dzieciństwie z pojedynczymi elementami oklepanych horrorów â zdeformowaną twarzą, wyskakiwaniem zza rogów, pełną napięcia muzyką zdradzającą, co się za chwilę stanie. To nie był film straszny, tylko wysokobudżetowy, bo faktycznie â wizualnie był perfekcyjny. Jak wydmuszka. 5,5/10 186. Nieprzygotowani: The Movie - zaliczam do listy, bo film wpasowuje się w regulamin, ale szczerze mówiąc, to nie jestem pewna, jak to ugryźć⌠Nie podeszłam do filmu na poważnie i w sumie dobrze, bo inaczej chyba za bardzo bym po nim pojechała. Świetne ujęcia, montaż rzucał się w oczy, okropne cięcia, chaotyczne wstawki z muzyką, słabe aktorstwo, scenariusz też niezbyt ambitny⌠Powiedziałabym, że do profesjonalnego filmu jeszcze daleka droga, ale na pewno jest już poziom wyżej niż "szkolny" film.
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-09-23, 19:19 | #917 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
46.Wojna Imperiów
http://www.teleman.pl/tv/Wojna-Imperiow-1507014 Interesująca jest historia, która była inspiracją do powstania tego filmu- o rzymskim legionie, który zabłąkał się aż w rejony Chin. Chyba poszukam czegoś więcej na ten temat. Film może nie wybitny, ale całkiem niezły.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2017-09-23, 20:41 | #918 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 555
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
82. To the Bone (2017) - ujęcie niełatwego tematu dobrze przemyślane, ogląda się go z zaciekawieniem. Finał nieprzewidywalny jak dla mnie. Ocena 7/10.
83. Gifted (2017) - rzadko filmy mnie wzruszają, ale temu się udało. Polecam każdemu. Ciekawa historia, dobrze przedstawiona, akcja rozpoczyna się szybko, nie ma przeciągania. Zdecydowanie warto. Ocena 10/10. |
2017-09-24, 15:56 | #919 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 319
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
294. "Wybawienie" - kawał dobrego kina. Film wciąga od samego początku. 7/10
295. "Una" - zapowiadało się dobrze, ale chyba trochę przedobrzyli. 5/10 296. "Słoneczny patrol" - jak dla mnie słabiutki, chociaż kilka zabawnych momentów może było. 5/10 297. "Diabelskie czółno: legenda" - kiepściutki, szkoda na niego czasu. 4/10 298. "Przybłędy" - nie zachwycił, ale gra aktorska na plus. 5/10 299. "Berlin syndrome" - bardzo fajny i trzymający w napięciu film. 7/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-09-25, 11:56 | #920 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 221
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
30. Dziennik Bridget Jones (2001) Bridget Jones's Diary - wg mnie średni ale z ciekawości obejrzę kolejną część
Swoją drogą niedługo koniec 3 kwartału a ja mam dopiero obejrzane 30 pozycji wątpię, że dobiję do 100, ale pozostaje z Wami dalej
__________________
|
2017-09-25, 14:21 | #921 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 9 033
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
85. Oszukać przeznaczenie 4
Kolejne części robią się coraz bardziej absurdalne 86. Shrek 2 Ten film się nie starzeje
__________________
|
2017-09-30, 12:53 | #922 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Zrobiłam podsumowanie 3. kwartału. Sprawdźcie, proszę, czy dobrze policzyłam Wam filmy
paula1456, puszka_pandory, nyoraienne, Rose_31, joanna_87, freya_ka, Ivenna, DARIA789, Olushka - napiszcie, proszę, ile filmów obejrzałyście w tym kwartale. theorema, syrenkazwanny, blue3, ParoleParole, aggie23, golabek89, joanstark, traxx69, little.b.blue, miska23, morbidesse, Sztampowa, kaylla, rubbim, Bniewie, onaa, MartusiaWu, KamilaAlina, OctopusHasNoFriends, cllaudek, Rysia16, ZuzkaMilecka - ponieważ nie napisałyście na wątku już drugi kwartał, wykreślam Was z listy.
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-10-01, 10:27 | #923 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
We wrześniu udało mi się obejrzeć jeszcze dwa filmy:
32. Olimp w ogniu 33. Królewna Śnieżka Proszę o poprawienie na liście nr 13 - 33/100
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2017-10-01, 11:47 | #924 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
Poprawione
187. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - nigdy wcześniej nie oglądałam Harrego Pottera. Bardzo przyjemnie się ogląda, rzeczywiście można się łatwo wkręcić. Jedyne, co mi przeszkadzało, do ewidentny greenscreen i miejscami efekty specjalne. No i postać Harrego w niektórych momentach, który jest przykładowym Garym Stu. 6/10
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-10-01, 15:32 | #925 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 4 567
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
75. "Dom wygranych" - taka średnio zabawna komedia. 5/10
76. "To" (2017) - niezły, ale jednak jako fance Stephena Kinga czegoś mi brakowało. Taki trochę zbyt "dzisiejszy", dzieciaki niektóre źle obsadzone. Ale ogólnie przyjemnie się oglądało, wciągający 6/10 77. "Barry Seal: Król przemytu" (2017) - bardzo dobry film, z czystym sumieniem polecam. 7/10 78. "American Assassin" (2017) - świetny film akcji. 8/10 79. "Tulipanowa gorączka" (2017) - mnie się ten film podobał, moje klimaty, lubię takie historie, ale mój partner prawie usnął. 7/10 |
2017-10-01, 18:17 | #926 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 152
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
171. Zostańmy przyjaciółmi.
172. Miłość bez końca. 173. Piękna i szalona. 174. Dom nad jeziorem. 175. Gwałt. 176. Million dollar baby. 177. List. z 1940 roku. Piękny. 178. List od nieznajomej. 1948. Też piękny. 179. Nowy początek. 180. Gorzka siedemnastka. 181.Porky's. 182. The duff. 183. Mężczyzna o imieniu Ove. Przepiękny, wzruszający film. 184. A jednak warto. 185. Dzikie łowy. Bardzo dobry. Polecam! 186. Jaja w tropikach. 187. Matylda. Piękny! 188. Żona na niby. 189. Więzy krwi. Bardzo dobry. 190. Maigret zastawia sidła. Mistrzowska produkcja. Atkinson w roli Maigreta bezbłędny. 191. Gracz. The Gambler. 192. Maigret i jego nieboszczyk. 193. Ania z Zielonego wzgórza. 194. Ania z Zielonego Wzgórza - kontynuacja. Mój numer na liście to 35. Trzeci kwartał kończę z liczbą 194 filmów. Proszę o poprawienie wyniku. Dzisiaj: 195. Szkolny chwyt. 196. Dyskretny urok burżuazji. Klasyka kina z 1972, Bunuel. Wart obejrzenia. |
2017-10-01, 23:52 | #927 |
art at its finest.
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 3 673
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
__________________
मेरे भारत में, सब कुछ सुन्दर है þú ert engillinn efst á trénu mínu |
2017-10-02, 10:29 | #928 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
34. Dla Ciebie wszystko - 9/10
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2017-10-02, 16:04 | #929 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Nibylandia :)
Wiadomości: 1 319
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
300. "Botoks" - film mnie lekko rozczarował, ale nie oceniam go aż tak nisko, bo było kilka fajnych momentów. O sam temat można się oburzać, ale w końcu służba zdrowia zna wiele negatywnych przykładów, więc o to bym się nie czepiała. Nie polecam kobietom w ciąży. 6/10
301. "Gra Geralda" - wciągający, chociaż ma w sobie coś denerwującego. 6.10 302. " Girls night out" - średniak bez potencjału. 3/10 303." Zwierz" - niezły, ale tylko do połowy, później przekombinowany. 6/10 304. "Spider man: Homecoming" - najgorsza część jaką oglądałam 5/10 305. "Cult of Chucky" - film mało zaskakujący i mało straszny, ale da się obejrzeć, chociaż wcześniejsze części dużo lepsze. 5/10
__________________
Nikt nie zasługuje na Twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi Cię do płaczu. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości. Książki 31/2016r. Filmy 462/2016r.
2017r.: Filmy - 305 |
2017-10-02, 18:21 | #930 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: znikąd
Wiadomości: 889
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2017 roku
68. "Pogrzebać przeszłość" (2014) - thriller, taki sobie, 5/10
69. "Contratiempo" (2016) - thriller, 8/10 70. "Sierpniowa mgła" (2016) - dramat, m.in. o programie eutanazji, w ramach którego naziści zamordowali wiele osób chorych i niepełnosprawnych, 8/10 71. "Morderstwo w odcinkach" (2016) - thriller, ujdzie w ostateczności...4/10 72. "Trumbo" (2015) - biograficzny, 7/10 73. "Nal bo-reo-wa-yo" (2015) - thriller, słaby i męczący, 3/10 74. "Zło we mnie" (2015) - horror, lubię taki niepokojący klimat, 7/10 75. "Nie oddychaj" (2016) - thriller, 5/10 76. "Umysł w ogniu" (2016) - dramat na faktach 77. "W imię prawdy" (2016) - thriller, 6/10 78. "Cloverfield Lane 10" (2016) - thriller sci-fi, ogólnie nawet mi się podobał, tylko pod koniec trochę mniej; ), 6/10 79. "Taśmy Watykanu" (2015) - horror, 5/10 80. "Wcielenie" (2016) - horror, 6/10 81. "Azyl" (2017) - dramat biograficzny, 7/10 82. "The Boy" (2016) - thriller, 6/10 83. "Hidden Truth" (2016) - thriller, 3/10 84. "Okja" (2017) 85. "Czarny motyl" (2017) - thriller, przypadł mi nawet do gustu 7/10 86. "Teza" (1996) - thriller, 7/10 87. "Normalnie wariat" (2017) - biograficzny o psychiatrze R.D. Laing'u, 6/10 88. "Contagion - Epidemia strachu" (2011) - 6/10 89. "Jestem mordercą'' (2016) 90. "Krótki film o zabijaniu" (1987) 91. "Zabójcza ziemia" (2016) - thriller, 5/10 92. "Lobster" (2015) - 2/10 93. "Strangerland" (2015) 94. "Biegnij, chłopcze, biegnij" (2013) - dramat wojenny, 7/10 95. "Absentia" (2011) - horror, 6/10 96. "Cienie" (2016) - 6/10 97. "Powrót do jutra" (2015) - 6/10 98. "Tom" (2013) - 7/10 99. "Okrucieństwo" (2016) - 7/10 100. "Amerykańska zbrodnia" (2007) - 6/10 101. "Miasteczko Cut Bank" (2014) - 6/10 102. "Maigret: Noc na rozdrożu" (2017) - 7/10 103. "Po burzy'' (2016) - 7/10 104. "To przychodzi po zmroku" (2017) - 6/10 czyli 104 filmy na zakończenie III kwartału (nr 15)
__________________
. "Tych, co upadną, (...) inni rozrywają na strzępy" /V.Woolf/ -------------------------------------------------------------------------------------------------- „Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać” /M.T.C./
<3 LC |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:23.