zainteresowal mnie, napisac/ zaczepic? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-06-07, 17:20   #1
naturalnabrunetka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 12

zainteresowal mnie, napisac/ zaczepic?


hej jestem studentka i od czasu do czasu mijam na uczelni chlopaka, uroczy, przystojny sprawia mile wrazenie. Troche mnie zainteresowal, niestety ani z nim nie gadalam ani nic. Bylo tak ze kilka razy sie mijalismy w jednym dniu i za kazdym razem on sie na mnie patrzyl a jak przechodzilam to tez sie za mna odwracal. Jako szpieg numer jeden poznalam jego nazwisko i wiem ze ma facebooka Jak myslicie zaryzykowac i napisac? Jesli tak to co napisac? a moze skorzystac z facebookowej zaczepki?
Ja wiem ze to takie wszystko wydaje sie banalne i w sumie troche glupie, ale jak czlowiek zauroczony to juz nie mysli racjonalnie i potrzebuje jakiejs rady, w dodatku jesli chodzi o plec przeciwna Pomozecie
naturalnabrunetka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-07, 18:02   #2
Trzepotka
Zakorzenienie
 
Avatar Trzepotka
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 984
Dot.: zainteresowal mnie, napisac/ zaczepic?

Treść usunięta

Edytowane przez Trzepotka
Czas edycji: 2013-06-07 o 18:03
Trzepotka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-07, 19:35   #3
chocolate_dream
Raczkowanie
 
Avatar chocolate_dream
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 77
Dot.: zainteresowal mnie, napisac/ zaczepic?