Szkoła policealna do studiów. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-06-26, 15:53   #1
izulcia_90
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 93

Szkoła policealna do studiów.


Studiuję nauki o rodzinie. Zastanawiam się czy nie zapisać się jeszcze do szkoły policealnej (zaocznie). Chciałabym aby kierunek w tejże szkole był jakoś powiązany z moimi studiami lub po prostu aby zapewnił jakiś ciekawy zawód bądź po prostu przydał się w życiu. Może macie jakieś doświadczenia związane ze szkołami policealymi?
izulcia_90 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-26, 20:03   #2
martynusia222
Zakorzenienie
 
Avatar martynusia222
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 9 524
Dot.: Szkoła policealna do studiów.

Ja uczę się obecnie w szkole policealnej na kierunku tech. farmaceutyczny i moje doświadczenia są jak na razie jak najbardziej pozytywne, choć nauki mam więcej niż na wcześniejszych studiach, ogólnie wygląda to mniej więcej jak w liceum
__________________
Wciąż nie rozumiem, już nigdy nie zrozumiem
czemu nie umiem odnaleźć się w ludzi tłumie.
martynusia222 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-26, 20:05   #3
weronika_91
Zakorzenienie
 
Avatar weronika_91
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 3 464
Dot.: Szkoła policealna do studiów.

ja obecnie czekam na wyniki matur. Natomiast od września chciałabym iść do szkoły policealnej.
__________________
Jaśko
weronika_91 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-26, 23:14   #4
napoli
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 729
Dot.: Szkoła policealna do studiów.

Cytat: