Ewidencja sprzedaży - zeszyt - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-05-13, 10:37   #1
czerwonakropkanadi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-05
Wiadomości: 53

Ewidencja sprzedaży - zeszyt


Czy jako osoba fizyczna ale nie jako właściciel firmy, mogę kupić zeszyt "Ewidencję sprzedaży" ?

Wypełniając w pracy Ewidencję, pomyliłam się i muszę odkupić ten zeszyt i wypełnić prawidłowo. A szefowej nie ma i nie będzie, więc muszę ten zeszyt kupić dziś.

Ale zastanawia mnie to, czy mogę go kupić ? U mnie w miejscowości jest sklep z takimi zeszytami, ale czy nie trzeba mieć własnej firmy, żeby móc go kupić ?

Wiem, że głupie pytanie, ale nie znam się na tym...
czerwonakropkanadi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-13, 10:49   #2
cava
Zakorzenienie
 
Avatar cava
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 22 122
Dot.: Ewidencja sprzedaży - zeszyt

Cytat:
Napisane przez czerwonakropkanadi Pokaż wiadomość
Czy jako osoba fizyczna ale nie jako właściciel firmy, mogę kupić zeszyt "Ewidencję sprzedaży" ?

Wypełniając w pracy Ewidencję, pomyliłam się i muszę odkupić ten zeszyt i wypełnić prawidłowo. A szefowej nie ma i nie będzie, więc muszę ten zeszyt kupić dziś.

Ale zastanawia mnie to, czy mogę go kupić ? U mnie w miejscowości jest sklep z takimi zeszytami, ale czy nie trzeba mieć własnej firmy, żeby móc go kupić ?

Wiem, że głupie pytanie, ale nie znam się na tym...
Możesz kupić. Spoko.

A nie łatwiej korektorem wymazac pomyłkę i wpisac poprawne dane?
__________________
Cava

Z salamandrą w dłoni szedłem przez powierzchnię komety.
Liz Williams
cava jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-05-13, 11:33   #3
201803290936
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 43 642
Dot.: Ewidencja sprzedaży - zeszyt