Czuję się zignorowana, przykro mi. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-05-11, 21:50   #1
takasobie12345
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 14
Unhappy

Czuję się zignorowana, przykro mi.


Mój chłopak pracuje w mieście w którym ja studiuję. Chciałabym z nim spędzić na wakacje więcej czasu więc pomyślałam, że znajdę tu pracę( w innym wypadku musiałabym wracać do domu i nie widzielibyśmy się zbyt często). On bardzo się cieszył, mamy zaplanowane wakacje na lipiec a sierpień i wrzesień mam pracować. Jednak ostatnio powiedział, że chce jechać ze znajomymi na 2-3tygodnie na wakacje w sierpniu i czuje się trochę oszukana. Nie zabraniam mu wyjeżdżać ale ja zamiast siedzieć w domu i odpoczywać po ciężkiej sesji, zostaje w innym mieście dla niego a on sobie jedzie....Wydaje mi się, że ludzie w poważnych związkach tak nie robią, ja przynajmniej sobie takiej sytuacji ze swojej strony nie wyobrażam.Przykro mi. Oczywiście pytał czy chcę jechać ale kto mi da wolne na taki czas? Nie jestem zaborczą kobietą-wiele razy wyjeżdzał ze znajomymi beze mnie, ale w takiej sytuacji po prostu czuję ze to nie fair. Nie wiem o co chodzi, on nie rozumie mojego podejścia. Co myślicie?
takasobie12345 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-11, 21:54   #2
normalnyFacet
Zakorzenienie
 
Avatar normalnyFacet
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 6 913
Dot.: Czuję się zignorowana, przykro mi.

Cytat:
Napisane przez takasobie12345 Pokaż wiadomość