Pomocy! jak się ubrać na imprezę?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-08-09, 11:44   #1
jo1984
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-08
Wiadomości: 2

Pomocy! jak się ubrać na imprezę??


Witam,
koleżanki zaprosiły mnie do klubu, daaawno nigdzie nie byłam. Nie wiem/ nie mam w co się ubrać. Nie znam się na modzie :/
Mam 28 lat. 170 cm wzrostu, szatynka.
Typ figury: bardzo koścista góra, bardzo wąskie biodra, ale uda i pupa... baleroniki.
Jak się ubrać aby nie wyglądać śmiesznie?
jo1984 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-08-09, 11:55   #2
naadzieja
Raczkowanie
 
Avatar naadzieja
 
Zarejestrowany: 2012-08
Lokalizacja: Honolulu
Wiadomości: 47
Dot.: Pomocy! jak się ubrać na imprezę??

witaj
dobrałabym do tego bluzkę z odcięciem pod biustem, aby zakryć biodra oraz lużne spodnie, z głownie luźnymi nogawkami. Sprawi to, że zakryją biodra, a pupa i uda wydawać się bedą smuklejsze. A jeżeli chciałabyś założyć sukienkę to proponuję wybrać sukienkę z zdobioną górą, wtedy odwróci ona uwagę od szerokich ud. Sukienka powinna być odcięta w pasie.
__________________
I wanna my long hair! I take to work! yep! 
naadzieja jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-08-09, 13:18   #3
lolka898
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 15
Dot.: Pomocy! jak się ubrać na imprezę??

Na imprezę proponuję Ci klasyczną małą czarną, którą należy ożywić dodatkami w mocnym kolorze, np. kolczykami/bransoletką czyt wisiorkiem. Do tego polecam buty nude, które wydłużą nogę i idealnie uzupełnią całość, jak np. te: http://www.lilulai.pl/hit-wiosny-lak...735-p-967.html
Zadziałaj ze smoky eyes na oczach w kolorze brązowym lub szarym i voila! jesteś gotowa
lolka898 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując