aerobik dla początkujących?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie

Notka

Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie Forum dla osób, które lubią aktywność fizyczną i chcą spalić zbędne kalorie. Wejdź, poznaj świat fitnessu i różne rodzaje aktywności fizycznej np. joga, pilates czy zumba.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-25, 08:42   #1
oreganka
Zakorzenienie
 
Avatar oreganka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 559

aerobik dla początkujących??


Bardzo chciałabym się zapisać na aerobik, ale jestem raczej amatorką w tej dziedzinie, a odmian aerobiku jest wiele, czy możecie poradzić coś dla początkujących??Do wyboru mam?
DANCE AEROBIK
step-
TBC - Total Body Conditioning- czyli praca nad całym ciałem. Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe z użyciem ciężarków, stopnia Reebok lub tubingów. Trening poprawiający kondycję organizmu, napięcie i wytrzymałość mięśni. Ćwiczący dostosowuje obciążenie do swoich indywidualnych możliwości.
ABT - Abdominal, Buttocks Thighs- czyli brzuch, biodra, pośladki. Trening wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Efekty gwarantuje duża liczba powtórzeń poszczególnych ćwiczeń z użyciem (lub bez) ciężarków, stopnia Reebok etc.
JOGAFIT- trening wykorzystujący podstawowe elementy jogi. Zajęcia poprawiają i stabilizują postawę, zapewniają harmonijny rozwój całego ciała, wzmacniają mięśnie oraz zwiększają ich elastyczność. Ćwiczenia gwarantują relaks i odprężenie.
BODY BALL - zajęcia łączące wzmacnianie mięśni, poprawę równowagi z relaksem. Piłki doskonale pomagają w kształtowaniu smukłej sylwetki, umożliwiają ćwiczenia przy odciążonym kręgosłupie oraz aktywizują mięśnie głębokie.

Wysportowana za bardzo nie jestem, więc poradźcie od czego powinnam zacząć??
oreganka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-25, 16:05   #2
ewika91
Raczkowanie
 
Avatar ewika91
 
Zarejestrowany: 2006-03