Jaki kierunek na magisterce - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-08-05, 09:29   #1
kominiarek1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7

Jaki kierunek na magisterce


Witam wszystkich bardzo serdecznie  i od razu na wstępie przepraszam za ewentualne złe umieszczenie tego tematu, ale jestem kompletnie nowy na tym forum i mam nadzieje że mi to wybaczycie 
Znalazłem na tym forum wiele odpowiedzi na nurtujących mnie pytań z wielu dziedzin życia, mam nadzieję że znajdę na to którym dzisiaj zaprzątam sobie głowę 
Chciałbym zaczerpnąć opinii i rady osób które studiują, bądź studiowały pedagogikę. Mój problem polega na tym iż od 2 lat studiuję „osławioną” resocjalizację (licencjat). Zaczynając te studia pełny byłem nadziei na świetlana przyszłość i średnie zarobki. Dzisiaj po kilku miesiącach praktyk i licznych rozmowach z wykładowcami wiem że perspektywa pracy w tym zawodzie jest nikła, a wykładowcy stwierdzili że na magisterkę powinniśmy iść z czegoś innego aby uniknąć bezrobocia .
I tej sprawy dotyczy moja gorąca prośba. Mianowicie prosiłbym o propozycje i rady odnośnie wyboru studiów II stopnia (jaką specjalność wybrać). Myślałem o wyborze Socjoterapii i promocji zdrowia, ale nie wiem czy ten kierunek jest równie perspektywiczny co np. ww resocjalizacja.
Pozdrawiam
kominiarek1 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-05, 10:08   #2
Ninlil
Wtajemniczenie
 
Avatar Ninlil
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 839
Dot.: Jaki kierunek na magisterce