brać obiektyw z Vr czy bez i zbierać na lepszy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Fotografia, sprzęt fotograficzny, galerie zdjęć

Notka

Fotografia, sprzęt fotograficzny, galerie zdjęć Miejsce dla miłośników fotografowania. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat sprzętu fotograficznego, metod fotografowania. Możesz zamieścić zdjęcia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-04, 17:59   #1
vogelek
Raczkowanie
 
Avatar vogelek
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 339

brać obiektyw z Vr czy bez i zbierać na lepszy?


Niedługo mam zamiar kupić nikona d60 (i nikt nie wmówi mi, że nie powinnam) jednak zastanawiam się czy kupić tańszą wersję obiektywu ze stabilizacją obrazu czy kupić bez i potem jeżeli wciągnie mnie ten aparat kupić lepszy obiektyw.
Dodam iż nie znam się zbytnio na cyfrowych lustrzankach. Obecnie robię zdjęcia na analogowych lustrzankach i można powiedzieć że mam je obcykane.
vogelek jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-04, 18:10   #2
D50
Raczkowanie
 
Avatar D50
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 389
Dot.: brać obiektyw z Vr czy bez i zbierać na lepszy?

Cytat:
Napisane przez vogelek Pokaż wiadomość
Niedługo mam zamiar kupić nikona d60 (i nikt nie wmówi mi, że nie powinnam) jednak zastanawiam się czy kupić tańszą wersję obiektywu ze stabilizacją obrazu czy kupić bez i potem jeżeli wciągnie mnie ten aparat kupić lepszy obiektyw.
Dodam iż nie znam się zbytnio na cyfrowych lustrzankach. Obecnie robię zdjęcia na analogowych lustrzankach i można powiedzieć że mam je obcykane.
Dla zakresu do 55mm nie konieczne, powyżej (55-200, 70-300) przydatne.
__________________
Fotograf pasjonat. Fuji S5Pro i kilka szkieł. MyPort.pl. Strona domowa
S5Pro nie został stworzony po to, żeby używać jakiejkolwiek opcji "auto"
Nigdy tak nie rób...
D50 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-06, 21:35   #3
dmch
Przyczajenie
 
Avatar dmch
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29