2018-05-01, 16:24 | #2341 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 477
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Hej, dziewczyny nic nie oglądacie?
Ja chyba obejrzę dziś Skóra, w której żyję. Przeczytałam książkę i nabrałam ochotę na film. |
2018-05-02, 09:47 | #2342 |
Holy Crap!
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
U mnie jakoś mało horrorów i thrillerów ostatnio, czekam na nowości
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2018-05-02, 11:08 | #2343 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Ja wczoraj obejrzałam thriller "The Ones Below", kiedyś polecany na wątku. Podobał mi się Mocno przewidywalny, ale ma fajny klimat, ciekawą aktorkę w głównej roli i nie nudzi.
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
2018-05-02, 15:04 | #2344 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 302
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
A widzial ktos juz 'A Quiet Place' Krasinskiego?
|
2018-05-02, 15:32 | #2345 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 8 173
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
__________________
a w temacie narzekania to wiecie jak jest, każdy ma coś z Achillesa co mu przeszkadza i tyle -fasolinno- siestowo |
|
2018-05-03, 07:47 | #2346 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-07
Wiadomości: 469
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Widziane ostatnio, kolejność dowolna:
1. Life (2017) - trochę Grawiacji, trochę obcego. Lubię filmy z ładnymi kosmicznymi widokami - ten takie ma. Mi się podobał, choć trzeba mega mocno zawiesić niewiarę (Bohaterowie są, no, głupi i design statku też), jednak trzyma w napięciu i fajnie się go ogląda. 2. Escape Room - najgorszy horror, jaki ostatnio widziałam. Nie polecam. 3. Ciche miejsce (2018) - bardzo fajny, trzymający w napięciu i oryginalny film. Polecałabym jednak obejrzeć go... w domu. W kinie, jedzący ludzie psują efekt, a film nie jest "ucztą dla oka" (w sensie efektów, czy kolorów), które sprawiłyby że lepiej oglądać go na ekranie kinowym (jak "Grawitacja" czy "Incepcja"). 4. The Lodgers. Gotycki horror, które bardzo lubię, ale... trochę się wynudziłam. Fajny aktorstwo i klimat, jednak chyba twórcom zabrakło pomysłu na konkretne rozwiązanie, finał historii. Nie ma nawet jakiś subtelniejszych podpowiedzi, "o co chodziło". 5. Halloween (2007) - pozytywnie zaskoczył mnie ten film. Obok Halloween I i IV to chyba moja ulubiona część. Nie dorasta do pięt oryginałowi, ale jest na tyle inna, że obejrzałam z przyjemnością. Większą niż pozostałe filmowe "przygody" Michaela 6. The Abominable Dr. Phibes (1971) - dziwaczne połączenie horroru i komedii. No i Vincent Price. Lubię stare horrory, ale ten nie jest dla mnie 7. Patologia (2008) - ciekawy klimat, odrażający bohaterowie (w sensie moralnym), dobre zakończenie. Można obejrzeć, ale nie trzeba. 8. Friday the 13th: The Final Chapter (1984) - część czwarta i chyba dla mnie ostatnia. Jason kompletnie do mnie nie przemawia. |
2018-05-03, 10:11 | #2347 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
PS. u mnie o dziwo ludzie jak zaklęci siedzieli, zero dźwięków jedzenia czy życia
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki Edytowane przez Nightmare666 Czas edycji: 2018-05-03 o 10:13 |
|
2018-05-06, 09:21 | #2348 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-07
Wiadomości: 469
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Victor Frankenstein (2015) - bardziej film akcji w gotyckich klimatach niż horror. Ciekawy pomysł, ale film jest nudny. Warto zobaczyć dla duetu MCAvoy i Radcliffe i paru gotyckich widoczków, jednak poza tym film niewiele oferuje.
|
2018-05-09, 18:58 | #2349 |
Holy Crap!
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Odświeżyłam sobie Zejście po kilku latach i podniosłam ocenę o jedno oczko Dobry klimat, nawet dla najsłabszych nerwowo widzów, bo nie jest straszny, ale klimatyczny właśnie
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2018-05-16, 20:16 | #2350 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-08
Lokalizacja: Undercity
Wiadomości: 30 092
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Był naprawdę prawdopodobny. Widziałam też ostatnio Bar (2017) - o ludziach zamkniętych w barze z niewiadomych powodów. Najstraszniejszą - chyba zamierzenie - sprawą, były powody zamknięcia i kto to zrobił. Końcówka wszystko zniszczyła (była bez sensu bardzo), ale i tak ciekawe spojrzenie.
__________________
To boldly go where no man has gone before. Top secret Uczestnik ściśle tajnego rządowego programu badań nad eksperymentalną szczepionką na malarię. |
|
2018-05-20, 13:11 | #2351 |
Holy Crap!
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Dwójka już mi się nie podobała.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2018-05-21, 14:17 | #2352 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
El Bar 2017 Pokusiłam się na ten film, bo wdawal się bardzo w moim guście. Ludzie zamknięci w jednym miejscu, zagadka, zbrodnie. Trochę jestem zawiedziona. Coś w tym filmie nie zagrało. 6/10
|
2018-05-21, 14:28 | #2353 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-08
Lokalizacja: Undercity
Wiadomości: 30 092
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Nie była tak dobra, widać że dorabiana.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
To boldly go where no man has gone before. Top secret Uczestnik ściśle tajnego rządowego programu badań nad eksperymentalną szczepionką na malarię. |
2018-05-21, 20:34 | #2354 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 3 214
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Co do zejścia to jest teraz podobny film tylko bez potworów A o ludziach , którzy zginęli w jaskini.
Mi się bardzo podobał. Nie pamiętam tytułu ale jest to hiszpański film. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Nikogo niestety nie zmusisz do miłości ale zawsze możesz zamknąć wybranka w piwnicy i trzymać tam dopóki nie rozwinie się u niego syndrom sztokholmski. 🙃 https://www.suwaczek.pl/cache/cadbaa1cc7.png |
2018-05-21, 21:17 | #2355 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 477
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
To La cueva. Oglądałam w sobotę i niestety, tragedia. Jednym słowem, oglądałam z niedowierzaniem, głupota ludzka nie zna granic sporo przewijalam. A mogło być tak fajnie.
Zejście uwielbiam i też sobie odświeżę. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-05-21, 21:23 | #2356 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-05
Wiadomości: 3
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
bardzo mi się podobał i serdecznie polecam polski thriller ,,Jeziorak ,,
|
2018-05-21, 21:24 | #2357 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2018-05-22, 11:33 | #2358 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 477
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Której?
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-05-22, 12:00 | #2359 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2018-05-22, 12:27 | #2360 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 477
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Tak myślałam. Okropna była.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-05-23, 10:04 | #2361 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2018-05-23, 12:40 | #2362 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 477
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Tragedia na przełęczy bardzo mi się podobała, potem siedziałam w necie i szukałam informacji na ten temat.
A Blair Witch Project? Klasyka Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-05-23, 18:21 | #2363 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 3 214
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Nikogo niestety nie zmusisz do miłości ale zawsze możesz zamknąć wybranka w piwnicy i trzymać tam dopóki nie rozwinie się u niego syndrom sztokholmski. 🙃 https://www.suwaczek.pl/cache/cadbaa1cc7.png |
|
2018-05-23, 19:49 | #2364 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 477
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2018-05-23, 23:19 | #2365 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Jakiś czas temu też oglądałam "Ciche miejsce". Bardzo dobry, klimatyczny film, mi nie przeszkadzają błędy logiczne, które tu były, jak dla mnie nie było ich też dużo. Bardzo ciekawy i dość oryginalny pomysł na fabułę i bardzo dobre wykonanie. Gra aktorska też bardzo dobra. Moja ocena 8/10.
Oglądałam też "Ghostland" i mniej mi się podobało. To kwestia gustu wiadomo, ale słyszałam opinie, że dla kogoś ten film lepszy od "Cichego miejsca", bo ma mniej nielogiczności. Ja na to tak nie patrzę. To różne filmy, ale dla mnie ważniejszy jest klimat, który jest w "Cichym miejscu" i fabuła, która mnie zainteresowała. "Ghostland" wydawał mi się dobry po zwiastunie, ale sam film był dla mnie średni. Początek ciekawy, dobrze się zaczyna, aktorki dobrze grają, ale potem jak dla mnie gorzej. Jeżeli są zwyrodnialcy, którzy robią w filmie takie rzeczy, to wolę jak wzbudzają choć trochę strachu, a Ci byli zrobieni dla mnie tak, że się trochę śmiałam, mimo że rzadko śmieję się na horrorach. Ich zachowania też były czasem śmieszne, choć oczywiście nie chodzi o to co robili ofiarom, bo to może przerazić. No ale dla mnie to było trochę jak komedia czasami, mimo że pewnie nie miało nią być. No i zrobione średnio, czasem było nudno. Podobał mi się ten film za to pod względem psychologicznym, ale to za mało, bo jednak tak to według mnie się nie wyróżnia. Można obejrzeć, ale jest moim zdaniem średnio zrobiony. Moja ocena 5/10. |
2018-05-24, 13:05 | #2366 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 3 214
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
__________________
Nikogo niestety nie zmusisz do miłości ale zawsze możesz zamknąć wybranka w piwnicy i trzymać tam dopóki nie rozwinie się u niego syndrom sztokholmski. 🙃 https://www.suwaczek.pl/cache/cadbaa1cc7.png |
|
2018-05-24, 21:46 | #2367 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-07
Wiadomości: 469
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Dzięki za opinię. Nie będę biec na to do kina w ten weekend. Poczekam aż wyjdzie. |
|
2018-05-25, 19:57 | #2368 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Oglądałam wczoraj Ciche miejsce i bardzo mi się podobał. Świetny pomysł i klimat. Nie ukrywam jednak,ze zdazało nam się z mężem wybuchnąć śmiechem z głupot,których było sporo. Jednak pomimo braku logiki i dziur fabularnych oglądało się to świetnie,nie mogłam dosłownie oderwać oczu od ekranu.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka |
2018-05-25, 20:48 | #2369 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomości: 9 831
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Pociąg do Busan - jazda bez trzymanki (koreański). Wyskoczycie z laczków, gwarantuję.
|
2018-05-25, 20:55 | #2370 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 2 477
|
Dot.: Najlepsze horrory i thrillery ...!!! cz. II
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:29.