Zaprosić/ nie zaprosić ??? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-12-15, 19:26   #1
sofever
Przyczajenie
 
Avatar sofever
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 10
GG do sofever

Zaprosić/ nie zaprosić ???


Cześć Dziewczyny!
Od dawna już jestem biernym uczestnikiem forum, dużo czytam, nigdy nie piszę, ale pewne porady i uwagi wielokrotnie mi pomogły.

Teraz, mimo, że problem z szerszej perspektywy wydaje się błahy proszę Was o opinie, zmobilizowanie lub zniechęcenie mnie do tego co chciałabym zrobić

Otóż od dość dawna podoba mi się pewien chłopak, z którym studiuję już 1,5roku. Podręcznikowy typ introwertyka, zawsze siedzi sam, na nikogo nie zwraca uwagi, rzadko kiedy zamieni z kimś 2 słowa. Niedawno, po raz pierwszy, przyszedł po raz pierwszy na imprezę integrującą nasz kierunek. Postanowiłam wykorzystać fakt, że w końcu postanowił udzielać się towarzysko oraz to, że moja śmiałość i pewność siebie zostały delikatnie zwiększone przez kilka drinków, i podeszłam i zagaiłam rozmowę. Skończył o się na tym, że przegadaliśmy razem cały wieczór. Następne dni czekałam, aż może na zajęciach podejdzie, zagada, zaproponuje spotkanie a tu totalna lipa. Zatem moje pytanie brzmi: czy mogę (powinnam) podejść do niego ja i zaproponować wyjście na piwo? Czy jest to społecznie akceptowalne, aby kobieta podjęła inicjatywę czy po prostu się w ten sposób skompromituje? Nie chciałabym mu się narzucać, albo dać do zrozumienia, że za nim szaleję, bo bez sensu wprowadzać atmosferę skrępowania jak jeszcze 3 lata wspólnej nauki przed nami. Dodam, że wcześniej miałam podejście, że to facet jest zapraszania, ale obrzydliwie gościa lubię i wolałabym przegadać z nim każdy swój wieczór niż siedzieć sama w pokoju, myśląc jak wyglądałyby nasze wspólne rozmowy...