35 i mnóstwo pytań... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kobieta 30+

Notka

Kobieta 30+ Forum dla trzydziestolatek, czterdziestolatek i innych -latek. Tutaj możesz podzielić się swoimi problemami, poradami i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-06-07, 20:54   #1
aggulek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 12
Unhappy

35 i mnóstwo pytań...


Witajcie Drogie Forumowiczki
Jestem "nowa" i bardzo sie cieszę, że trafiłam na ten portal i na to forum. Mam bardzo wiele pytań, ale postaram się nie nadwyrężać Waszej cierpliwości i je ograniczyć Ostarnie dwa dni spędziłam na czytaniu zawartych tu wiadomości, opinii o kosmetykach i niestety nadal nie jestem pewna czego powinnam używać. Właściwie to jestem zupełnie "zielona" w temacie kosmetyków, ich działania i efektów...
Mam 35 lat i do tej pory kupowałam kosmetyki (głównie kremy do twarzy) dość przypadkowo, nie przejmując się tym, że skóra z pewnością zaczęła się już starzeć. Chciałabym zacząć skutecznie zapobiegać zmarszczkom, które na pewno wkrótce się pojawią - właściwie w okolicach oczu już są widoczne. Pojawiają się też zaczątki "worków" a skóra ma siny odcień.
Jest jeszcze jeden problem z moją cerą - mam wiecznie wągry, czesto różne krosteczki, grudki, przebarwienia, o rozszerzonych totalnie porach nie wspomnę Rozpacz poprostu...
Doradźcie mi więc proszę:
- krem na dzień "porzadkujący" skórę (wągry, powy itp), opóźniający procesy starzenia,
- krem na noc (czy powinno się stosować i jaki? - nigdy nie używałam kosmetyków na noc),
- krem pod oczy,
- żel do mycia twarzy,
- jakąś maseczkę super odżywiającą, nawilżającą, odmładzającą.... i najlepiej czyniącą cuda.

Wiem, że dużo jednak tych pytań, ale obiecuję solennie stosować się do Waszych wskazówek (chyba już jestem zdesperowana poprostu) i poinformować o efektach.
Z góry dziękuje i pozdrawiam, A.
aggulek jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-07, 21:12   #2
jona
Raczkowanie
 
Avatar jona