2018-01-26, 14:50 | #4741 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Mumia - średni film, dla zabicia czasu można obejrzeć ale żeby tak dla czystej przyjemności wybrała bym inny film.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-01-27, 11:54 | #4742 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 4 778
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
"Pasażer" z Liamem Nelsonem. Cała historia dzieje się w pociągu - były policjant sprzedający ubezpieczenia musi znaleźć osobę która "nie pasuje" do podróżujących codziennie tym pociągiem, inaczej stanie się coś złego jego rodzinie. Akcji w tym filmie nie brakuje. Co więcej takiej akcji która trzyma w napięciu. Już dawno nie oglądałam filmu który by tak trzymał w napięciu. Oczywiście nie brakuje "głupotek" ale nie wpływają one jakoś bardzo negatywnie na odbiór filmu. Zdecydowanie polecam. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka |
|
2018-01-27, 22:21 | #4743 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 332
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Poprzednio zgubiła się 3. Niewierna - świetnie rozwinięta psychologia postaci. Film jest smutny, dokładnie pokazuje, jak zdrada partnera wpływa na całą rodzinę. W dodatku, kiedy już myślałam, że historia niczym mnie nie zaskoczy to pojawiła się piękna retrospekcja, która pokazała, "co by było, gdyby" - gdyby bohaterka zachowała się, jak normalna, dorosła i odpowiedzialna osoba. Polecam!
6. Wrony - pierwszy film i już stałam się fanką twórczości Doroty Kędzierzawskiej. Nie jest to obraz, który przypadnie do gustu każdemu, nie ma tu wartkiej akcji, całość jest dosyć powolna. Obserwujemy wycinek z życia (bardzo zaniedbanego psychicznie) dziecka. A dziecko, jak to dziecko - jeśli dorośli się na nie wypięli, to samo znajdzie sobie coś do roboty. Piękne zdjęcia, muzyka i wprost genialnie poprowadzone postaci dziecięcych! Jeden z nielicznych obejrzanych przeze mnie filmów, w których dzieci faktycznie zachowują się jak dzieci, a nie miniaturowi dorośli. Przy czym świetnie uchwycono sposób, w jaki dziewczynka stara się "wychowywać" i naśladować "dorosłe" zachowanie swojej matki. 7. Nic - kolejny film Kędzierzawskiej. Tak, jak poprzednio - powolny, z pięknymi zdjęciami i muzyką. Plus temat aborcji w tle. Totalnie wsiąkłam w ten klimat. 8. Dowcip - Emma Thomson dała tu prawdziwy popis! Bohaterką jest Vivian - wykładowczyni na uniwersytecie, która zachorowała na raka. Od chwili diagnozy musi na nowo poukładać sobie życie. Przy czym nie mamy tu do czynienia z postacią roztrzęsioną i roztkliwiającą się nad sobą (choć byłoby to zrozumiałe). Vivian podchodzi do swojej choroby "na chłodno", stara się działać racjonalnie. Tylko czy zawsze się tak da? 9. Tamte dni, tamte noce - uwielbiam filmy poruszające tematykę LGBT, słyszałam dobre opinie, a zawiodłam się niesamowicie. Może gdybym zobaczyła go sama, na spokojnie, to może wpłynęło by to jakoś na ocenę, ale podczas seansu wynudziłam się, nie przywiązałam do bohaterów i jakoś tak ciągle miałam wrażenie, że ich relacja pojawiła się od tak z tyłka. "Owocowa scena" miała chyba wywołać skandal. Najbardziej spodobało mi się zakończenie, które jasno mówiło "rób jak chcesz - to twoje życie i twoje decyzje". 10. The room - Oglądałam go kilka miesięcy temu, ale scenariusz, aktorstwo (Tommy to mój bohater!) i w ogóle wszystko w tym filmie jest tak idiotyczne, że ponowne oglądanie The room to czysta przyjemność! 11. Disaster Artist - film o tym, jak nakręcono The room Nie wiem, na ile jest to zgodne z prawdą (film nakręcono na podstawie książki napisanej przez aktora grającego w The room), ale ubawiłam się wyśmienicie! Franco genialnie wcielił się w postać boskiego Tommyego - zagrać dobrze i jednocześnie źle, to prawdziwy wyczyn! 12. Koniec świata - film o małżeństwie starszych ludzi. Bardzo powolny, praktycznie bez dialogów. Taki zabieg wymusza na widzu odgadywanie całej historii. Z początku mamy kilka puzzli, potem coraz więcej i więcej i z tego musimy ułożyć sobie fabułę. Dopiero pod koniec udaje się nam odgadnąć, jakie relacje faktycznie panują pomiędzy małżeństwem. Ciekawy i wzruszający film, jednak ta powolność odrobinę mnie zmęczyła. 13. Lady Bird - pisałam ostatni, więc tylko powtórzę - świetny! 14. Once - czyli co było przed La la land Film bardzo podobny do zeszłorocznego zdobywcy Oscara, z tym, że znacznie mniej "holiłódzki". Wręcz przeciwnie - realistyczny, melancholijny z bardzo fajną ścieżką dźwiękową.
__________________
Ta sygnaturka jest zgodna z normami UE i spełnia warunki na przyznanie dopłaty. |
2018-01-27, 22:53 | #4744 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 1 036
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
"Złe mamuśki" leciało w tv i w sumie polecam mamuśkom - parę razy widziałam siebie i koleżanki... Zabawne, lekkie Takie 5/6 na 10
"Gra o wszystko" - bardzo dobre! Przede wszysktim rewelacyjnie zagrane, a do tego ciekawa, wciągająca historia, trochę psychoanalizy mocne 7 na 10. |
2018-01-28, 11:42 | #4745 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-08
Wiadomości: 8 763
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Tak serio to za co polecacie te 3 bilboardy?
Bo słyszałam pozytywne opinie, nakręciłam się, obejrzałam trailer i... nie spodobał mi się |
2018-01-28, 11:50 | #4746 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 1 036
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Póki co obejrzałam po raz drugi The big short - jaki to jest dobry film! 9 na 10! i wreszcie Wróg nr 1 i to nie jest zbyt dobry film... nudny po rsotu zadługi i za mało emocji! 4/10 |
|
2018-01-28, 13:51 | #4747 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Tajemnica Filomeny - piękny film, świetna gra aktorska
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-01-28, 16:04 | #4748 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Ja wczoraj byłam na Atak Paniki, polecam bardzo. Kilka historii, które w jakiś sposób się ze sobą łącza, fajnie pomyślane i zagrane.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
2018-01-29, 13:23 | #4749 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Gdybym była chłopcem - kolejny średni film, były śmieszne momenty ale nie na tyle by film mnie zaciekawił.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-01-29, 14:55 | #4750 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Naznaczony Ostatni Klucz-- najsłabsza część z całej serii, więcej było w nim smutnych scen, niż strasznych. Wyszedł bardziej dramat, ponieważ nie miał już takiego klimatu jak część 1 czy 2. 5/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2018-01-30, 12:57 | #4751 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Tajny dziennik - film bardzo mi sie podobał, no niestety w tym filmie zachowanie pewnych ludzi mnie wkurzało, szkoda, że to nie oni zostali ukarani przez los, oczywiście na koniec sie poryczałam.Dobra gra aktorska.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-01-30, 14:41 | #4752 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
|
2018-02-01, 13:31 | #4753 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Sztuka kochania - świetny film, pośmiałam sie , popłakałam, czegoś dowiedziałam, gra aktorska dobra.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-02-02, 19:32 | #4754 |
Strzelaj lub emigruj!
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Medellin!
Wiadomości: 27 440
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
z żalem stwierdzam, że w większości oglądałam nie warte uwagi gnioty , no ale do rzeczy:
Suburbicon: 2/10 Fatalny, fatalny film. Na tvp kultura odradzali oglądanie tego filmu, no ale się uparłam, bo niby czemu ma być taki zły, skoro reżyserował go George Clooney, a gra Matt Damon i Mandy Moore? Jezu film to gniot jakich mało nic nie ratuje tego filmu, nawet obsada aktorska. Film jest tak infantylne, że aż zęby bolą. Po 15 minutach człowiek domyśla się o co kaman i to bezbłędnie, a poziom absurdu rośnie z każdą minutą. Daje 2 tylko za aktorów. Clooney powienien się wstydzić za takie gówno All I see is you 1/10 Filmweb opisuje ten film jako thriller, a sam opis intryguje i zachęca do obejrzenia.(Życie niewidomej kobiety zmienia się, kiedy odzyskuje wzrok i odkrywa niepokojące fakty o sobie oraz swoim małżeństwie.) Człowiek czeka na jakieś napięcie, zagadkę, a nic takiego się nie dzieje. Film jest po prostu nudny jak flaki z olejem. Blake Lively jak zwykle przeciętna. Karma (Bleeding heart) 4/10 Bardzo przewidywalny i nierealistyczny. Nie zapada w pamięć ani na chwilę. Tamte dni, tamte noce. 3/10 Nie rozumiem zachwytów, ani tym bardziej nominacji do oscara. Lubię tematykę gejowską, bo zazwyczaj jest w interesujący sposób zekranicowana. Niestety tutaj film jest zwyczajnie nudny. Oglądałam go na ratu 3 dni, po kilkadziesiąt minut tylko dlatego, bo nie lubię niedokończonych filmów. Daję 3 punkty za końcówkę, która ratuje tą produkcję. Gość (the guest). 10/10 Petarda! Mimo, że fabuła nie jest jakaś odkrywcza, to film ratuje gęsty, niepokojący klimat i GENIALNA muzyka, zapadająca w pamięć. Aktorów jest mało, lecz fabuła jest niezwykle wciągająca i zakończenie też zaskakuje. Jak ktoś pokochał Drive'a, to zakocha się również w tym filmie Lady Bird. 6/10 Fabuła nie jest porywająca, ale bardzo przyjemnie się ogląda. Film bardzo podobny do The edge of seventeen, niby dramy nastolatków, ale film nie staje się jakiś głupkowaty, gdy człowiek sobie przypomni jak to było mieć te naście lat The ticket- 7/10 Jakiejś wielkiej akci tu nie uświadczysz, ale bardzo podobały mi się rozterki głownego bohatera i jego wielka przemiana, a potem upadek. Barry Seal król przemytu 8/10 Nie spodziewałam się tak fajnego filmy sensacyjnego. Akcja toczy się wartko, co chwilę coś zaskakuje i 2 godziny zlatują nie wieadomo kiedy. Tom Cruise świetny, a sama historia oparta na faktach. Niezwyciężony 10/10 Rewelacja. Jake jak zwykle świetny, poruszająca historia, czego chcieć więcej? Coś za mną chodzi 6/10 Mam problem z tym filmem. Niby nudny, ale z drugiej strony tak innowacyjny i wciągający, że człowiek nie chce wyłączyć
__________________
Przejechane na rowerze w 2019: 2 762 km |
2018-02-03, 07:08 | #4755 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Pasażerowie- dobry film, dobrze zagrany, polecam
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-02-03, 15:41 | #4756 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Geostorm - masakra wynudziłam się, dobrze, że przewijałam bo inaczej bym usnęła.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-02-05, 14:16 | #4757 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Dunkierka - no szału nie ma, jak dla mnie nudnawy, musiałam przewijać, mieli 4 fajnych aktorów a zero jakiejś spójności.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-02-06, 09:00 | #4758 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2012-08
Wiadomości: 640
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Dom zbrodni swietna akcja !!!
|
2018-02-06, 10:55 | #4759 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
American Assassin - film dobry, ale musze przyznać, że akcja mało mnie obchodziła tylko Dylan O'Brien
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-02-07, 10:18 | #4760 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Tulipanowa Gorączka-- film obsadzony w pięknym klimacie, dobrze zagrany, aktorzy idealnie dobrani do swych ról (szczególnie doskonały w każdej roli Waltz). Jednak czegoś mi zabrakło, może cała historia była potraktowana po macoszemu? Jednak nie jest to zły film, na wieczór będzie okej. 6/10 Głosy-- to bardziej dramat niż horror, może nawet thriller. Nie dłuży się, ale nie trzyma w napięciu, pomimo tematyki paranormalnej. Największym atutem jest Keaton, reszta wypada blado. Myślę, że niedługo o nim zapomnę. Jutro zobaczę część 2 z ciekawości. 6/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2018-02-07, 10:49 | #4761 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
|
2018-02-07, 11:00 | #4762 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Nie no, nie przesadzajmy tak
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2018-02-07, 11:49 | #4763 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 4 097
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
W Kairze.
Spokojny, momentami trochę nudny. Akcji nie ma prawie wcale. Człowiek liczy na jakieś bum a tam nic. Ale ładne zdjęcia, inna kultura, ogląda się przyjemnie. Taki średni 5/10? Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka |
2018-02-08, 07:49 | #4764 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Takie jest moje zdanie, każdy może mieć inne
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-02-08, 20:08 | #4765 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: jura
Wiadomości: 2 135
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Great Gatsby tak...jestem ze średniowiecza
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-02-09, 08:20 | #4766 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
|
2018-02-09, 10:06 | #4767 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 9
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Narzeczony na niby, w kinie, komedia, polski film, całkiem dobry
|
2018-02-09, 11:09 | #4768 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: jura
Wiadomości: 2 135
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
to prawda soundtrack z GG wałkowałam kilka miesiecy wiec samą dziwiło mnie to że nigdy nie tknełam filmu
|
2018-02-09, 19:39 | #4769 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
John Wick - no dawno nie widziałam już Keanu Reevesa, więc z checią wzięłam się za film, nie jest zły dla odreagowania tygodnia pracy w sam raz.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2018-02-09, 20:00 | #4770 | |
Strzelaj lub emigruj!
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Medellin!
Wiadomości: 27 440
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VII
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Przejechane na rowerze w 2019: 2 762 km |
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:25.