2018-02-12, 07:18 | #271 |
ż o n a i d e a l n a
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: z nad Wisły.
Wiadomości: 7 703
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
[1=ad661336dba67467d5566b7 c0c939a9c82ec46ac_5f7e487 29cea2;81302276]17. Rytual 2017 - horror o ciekawej tematyce. Zaskoczyl mnie. 8 / 10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE] Też go oglądałam w ten weekend 13. Rytuał - dla mnie 6/10. W pewnym momencie byłam już totalnie znudzona, a końcówka i rozwiązanie mega mnie rozczarowało. Film na podstawie książki, podejrzewam że książką byłabym zachwycona, ale film nie dał rady i 14. Harry Potter i książe półkrwi - zawsze płaczę na tej scenie po śmierci Dumbledora
__________________
Nie czekaj na specjalną okazję - wystarczającą okazją jest dzisiejszy dzień.
|
2018-02-12, 08:53 | #272 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 221
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
4. Narzeczony na niby (2018) 8/10
5. Nowe oblicze Greya (2018) Fifty Shades Freed 9/10 6. Trzy billboardy za Ebbing, Missouri (2017) Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 5/10 7. Podatek od miłości (2018) 6/10
__________________
|
2018-02-12, 09:58 | #273 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 6 669
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
17. I, Tanya - 9/10, świetny film
|
2018-02-12, 14:35 | #274 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
29. Rytuał-momentami ładne zdjęcia i tyle, film bardzooo nudny, przysypiałam.
__________________
|
2018-02-12, 22:39 | #275 |
Żona Gargamel
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 20 283
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
21. Unfriended (2014) - głupotki ale ciekawie pokazane (cały film toczy się na ekranie komputera) i wciągał, akurat na wieczór
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-02-13, 07:31 | #276 |
ż o n a i d e a l n a
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: z nad Wisły.
Wiadomości: 7 703
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
15. Dom otwarty - 3.5/10. Horror z netflixa totalne dno i stracone półtorej godziny
__________________
Nie czekaj na specjalną okazję - wystarczającą okazją jest dzisiejszy dzień.
|
2018-02-13, 07:41 | #277 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 6 669
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
18. Bodyguard zawodowiec - 7/10, całkiem sympatyczny film na wieczór
|
2018-02-13, 15:41 | #278 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
30. Adwokat (1998)-dramat/dramat sądowy z Travoltą, podobny do Erin Brockovich. Na faktach.
31. Paradoks Cloverfield-kolejny Cloverfield, podobał mi się.
__________________
Edytowane przez Hiyori Czas edycji: 2018-02-13 o 16:32 |
2018-02-13, 18:09 | #279 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 126
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
19. Wilk z Wall Street - 7/10
20. Wykolejna 4/10 21. When we first met -6/10 22. Druhny - 5/10 |
2018-02-13, 19:47 | #280 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 570
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
4. Narzeczony na niby - 5/10
|
2018-02-13, 21:39 | #281 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
31. Czwarta Władza (The Post)- z jednej strony dobra fabuła i dobra obsada. Z drugiej- jakoś nie trzyma za bardzo w napięciu. Moment kulminacyjny akcji jest...w zasadzie nijaki. Ogląda się przyjemnie, akcja toczy się wartko, ale całości jednak czegoś brakuje. Mam wrażenie, że gdyby nie grali aktorzy których dość lubię i cenię to film nie zrobiłby na mnie większego wrażenia. Oczywiście rozumiem powagę i znaczenie wydarzeń i skandalu, do którego odnosi się jego fabuła, ale w tym kontekście wypada jak... film edukacyjny na ten temat. Naprawdę. Jakoś tak jako sam film, niezależnie od faktycznych zdarzeń jakie miały miejsce jakoś słabo się broni.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2018-02-13, 22:18 | #282 |
Żona Gargamel
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 20 283
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
22. Supermarket
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-02-14, 08:50 | #283 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 6 669
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
19. Sin City - Damulka warta grzechu - 8/10, pierwsza część bardziej mi się podobała
|
2018-02-14, 15:38 | #284 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
28. Córka studniarza - znowu nudno. Ładne widoki i to w sumie jedyny atut filmu. Historia niby o miłości, ale tej miłości tak właściwie nie było (ani miłości rodzicielskiej ani między dwójką zakochanych ani nic).
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-02-14, 20:23 | #285 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
18. Trzy bilbordy - no ja nie wiem. Może gdybym oglądała w lepszych okolicznościach, ale tak to zwykły film
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2018-02-14, 23:30 | #286 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
32. Pełnia Życia (Breathe)- Piękny film. Jak dla mnie 9/10. Jedyny spoiler jaki chyba warto zrobić to fakt, że producentem jest syn, który nakręcił ten film w hołdzie swoim rodzicom. A poza tym nie będę nikomu psuć przyjemności oglądania. Uprzedzę tylko, że warto uzbroić się w chusteczki bo jest naprawdę wzruszający. Polecam. Polecam gorąco. Tym bardziej, że w kinach niewiele seansów.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 |
2018-02-15, 10:50 | #287 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
11. Och, Lucy. Nieudany film, na szczęście tylko 90 minut.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2018-02-15, 17:51 | #288 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
32. Helikopter w ogniu-wojenny, film na faktach o misji w Somalii, świetny.
__________________
|
2018-02-15, 20:40 | #289 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
19. Jutro będziemy szczęśliwi - ale się spłakałam Historia dająca wiele aspektów rodzicielstwa do przemyślenia. Z jednej strony zabawny, a pod koniec wyciskacz łez. [mały spoiler>> Do tej pory nie potrafię sobie odpowiedzieć na pytanie, czy ojciec dobrze zrobił tworząc i utrzymując wizerunek świetnej mamy].
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2018-02-16, 07:10 | #290 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 6 669
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
20. Merida Waleczna - 10/10, uwielbiam bajki (tutaj akurat z chrześnicą oglądałam)
|
2018-02-16, 17:22 | #291 |
hakuna matata
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 754
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Treść usunięta
Edytowane przez Timon i Pumba Czas edycji: 2023-12-12 o 23:45 |
2018-02-17, 07:25 | #292 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
18. Cudowny chłopak 2018 - Taki cukierkowaty filmik, nie wiem jakoś nie przemówił do mnie 6/10
19- Nowe oblicze Greya 2018 - Ścieżka dźwiękowa super i aktor bardzo w moim typie, resztę przemilczę XD 6/10 20- Czas mroku 2018 - Genialny film opowiadający o Churchillu. Gary Oldman zagrał FENOMENALNIE. 10/10. Należy się Oscar. |
2018-02-17, 08:39 | #293 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2018-02
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 217
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
1. Cienie 8/10 - francuski/2016
2. Słaba płeć (6/10) 3. Obcokrajowiec (3/10) 4. Igrzyska śmierci (ostatnia część) (1/10) 5. El Clan (8/10) - argentyński/2015 6. Dzień Bastylii (5/10) 7. McImperium (7/10) |
2018-02-17, 15:20 | #294 |
hakuna matata
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 754
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Treść usunięta
Edytowane przez Timon i Pumba Czas edycji: 2023-12-12 o 23:45 |
2018-02-17, 15:52 | #295 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 6 669
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
21. Pasażerowie - 10/10, bardzo przypadł mi do gustu
22. Potworna rodzinka - 8/10, całkiem przyjemna bajka |
2018-02-17, 18:25 | #296 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
12'Harry Potter i książę półkrwi- chyba jak większość mam mokre oczy na koniec filmu..
13.Harry Potter i insygnia śmierci cz.1- lubie wiadomo Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka ---------- Dopisano o 20:25 ---------- Poprzedni post napisano o 20:05 ---------- 14. Wielki Gatsby - jak dla mnie szalu nie bylo, jakos pod koniec sie rozkrecil Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2018-02-18, 09:20 | #297 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2018-02
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 217
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
8. Blade Runner 2049 - wynudziłam się bardzo! paskudnie rozwleczony...
9. Wada ukryta - bardzo dziwny film, ale obejrzałam z przyjemnością, niezła obsada. |
2018-02-18, 10:03 | #298 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
19. Zanim się pojawiłeś - historia to typowy dramat. Sama historia momentami zabawna, ale smutna. Jednak sam film słaby, gra aktorska średnia. Gorsza wersja filmu Nietykalni. Ocena na filmwebie moim zdaniem zawyżona
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2018-02-18, 20:08 | #299 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2018-02
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 217
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
10. Czwarta władza - hmmm, film bardzo nierówny. Elementy ciekawe mieszały się z tymi nudniejszymi. Sama historia ciekawa, obsada dobra - nie rozumiem jednak nominacji dla Meryl Streep (aż tak genialnie nie zagrała). Świetny Tom Hanks!
|
2018-02-18, 21:01 | #300 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
51. "Nowe oblicze Greya" - 2/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:31.