pobyt w szpitalu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia Forum dla osób, które interesują się dermatologią lub mają problemy ze skórą. Masz trądzik lub atopowe zapalenie skóry? Dołącz do nas, pomóż sobie i innym.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-06-02, 23:19   #1
duplo
Rozeznanie
 
Avatar duplo
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 570

pobyt w szpitalu


Mam podejrzenie plamicy i za 2 tygodnie ląduje w szpitalu. Ogólnie jestem zielona w tym temacie, ale czy będąc w szpitalu mogę się zarazić np. gronkowcem, żółtaczką...czymkolwiek. Czy powinnam się jakoś przygotować, tzn. zaszczepić? wiem, że pewnie dla niektórych jest to banalne pytanie, ale nigdy wcześniej nie byłam w szpitalu, a czasem słyszy się o jakiś zarażeniach po pobycie...
duplo jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-03, 13:51   #2
Kaaef
Zadomowienie
 
Avatar Kaaef
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 1 430
Dot.: pobyt w szpitalu

Myślę, że nie warto panikować. Zdarzają się owszem takie przypadki, ale szpitale są miejscami na tyle sterylnymi, że nie ma co przesadzać i wpadać w paranoję, bo później ciężko z niej wyjść.
__________________
Aparatka - góra 13.08.2014 + dół 25.02.2015
Kaaef jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-04, 09:51   #3
an-gi
Raczkowanie
 
Avatar an-gi
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 193
Dot.: pobyt w szpitalu

ja leżałam kiedyś , jeszcze za dzieciaka na oddziale dziecięcym, i nic mi się nie stało, żyję, chodzę ;p nie panikuj bo nie ma nad czym, słyszałam tylko że przy transfuzji krwi można się czasem czymś niefajnym zarazić. znajoma opowiadała, że będąc w szpitalu nawet lekarz nie kazał jej się zgadzać na transfuzję , jej koleżanka z łóżka obok po transfuzji obudziła się z dilerką alkoholową.... o.O ale ile w tym prawdy...
an-gi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-05, 10:45   #4
Pannamonia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 101