Wada wzroku? Okulary do komputera? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Medycyna estetyczna

Notka

Medycyna estetyczna W tym miejscu znajdziesz pytania i odpowiedzi z zakresu medycyny estetycznej. Wejdź i zobacz jak możesz podnieść jakość swojego życia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-07-03, 11:35   #1
Pa1n
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 2

Wada wzroku? Okulary do komputera?


Cześć, chciałbym się zapytać, co radzicie zrobić z moim problemem.

Otóż, mam 17 lat, jestem w technikum informatycznym, więc dużo czasu spędzam pracując na komputerze, również gry itp. 4 miesiące temu byłem u okulistki, powiedziała, że mam bardzo dobry wzrok, chociaż mi się wydawało inaczej, tzn. jak założę okulary -0,25 to już baardzo wyraźnie wszystko widzę, jakbym nosił -0,75 to już oczy po kilku minutach by bolały. Ostatnio zaczęły mnie boleć oczy, ponieważ długo używam komputera. Zacząłem stosować kropelki Lacrimal. Zlikwidowały ból praktycznie w 99%.

Zastanawiam się czy nie kupić jakichś okularów np.

http://allegro.pl/okazja-oryginalne-...355826913.html

Czy jakichś zwykłych z antyrefleksem, np za 50zł.
Czy w ogóle jest to opłacalne? Czy lepiej kupić okulary z krygujące na wadę -0,25?
Pa1n jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-03, 12:25   #2
Aimee_J
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 3 360
Dot.: Wada wzroku? Okulary do komputera?

Nawet jeśli chcesz okulary zerówki, z antyrefleksem do komputera, to proponowałaby kupować je u optyka, po badaniach, nie na allegro
Co do mocy - jeżeli okulista uważa, ze są niepotrzebne, to jeśli nie jesteś pewien, zasięgnij rady innego. Nikt na forum Ci nie powie, czy powinieneś mieć z korektą wzroku czy bez.
Aimee_J jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-18, 08:47   #3
lightangel
Zakorzenienie
 
Avatar lightangel
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 8 102
Dot.: Wada wzroku? Okulary do komputera?