Długie, przesuszone włosy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów W tym miejscu rozmawiamy o pielęgnacji włosów. Jeśli twoje włosy są suche, pozbawione blasku lub zniszczone i szukasz sposobu na poprawę sytuacji. Dołącz do nas.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-04-06, 17:16   #1
tiranne
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 7

Długie, przesuszone włosy


Cześć!

Drogie Wizażanki,

Jestem tu nowa i chciałabym prosić Was o radę. Mam bardzo długie włosy (ponad 70 cm), ale też niestety bardzo przesuszone. Szukam sprawdzonych, zdrowych kosmetyków, ale kompletnie nie znam się na składach, a chciałabym, by kupione produkty naprawdę się sprawdziły i szybko przywróciły moje włoski do życia

Wszelkie rady, domowe sposoby, zabiegi, propozycje kosmetyków - mile widziane

Mam nadzieję, że dobrze mnie przyjmiecie. Pozdrawiam!
tiranne jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2013-04-06, 17:38   #2
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Długie, przesuszone włosy

poczytaj forum pielęgnacyjne, tam jest skarbnica wiedzy już większość została opisana ja od siebie polecam olejowanie, maski z miodu
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2013-04-06, 17:39   #3
martyyn
Raczkowanie
 
Avatar martyyn
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 317
Dot.: Długie, przesuszone włosy

Cytat:
Napisane przez tiranne Pokaż wiadomość
Cześć!

Drogie Wizażanki,

Jestem tu nowa i chciałabym prosić Was o radę. Mam bardzo długie włosy (ponad 70 cm), ale też niestety bardzo przesuszone. Szukam sprawdzonych, zdrowych kosmetyków, ale kompletnie nie znam się na składach, a chciałabym, by kupione produkty naprawdę się sprawdziły i szybko przywróciły moje włoski do życia

Wszelkie rady, domowe sposoby, zabiegi, propozycje kosmetyków - mile widziane