2009-12-30, 09:18 | #1801 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Nie znam jej osobiscie wiec jedyne co to jej powierzchownosc. A nielubienie osob za ich wyglad jest ludzkie, kazdy ma jakies animozje do osób nieatrakcyjnych. Ludzie ladni sa bardziej lubiani. Ludzkie po prostu.
|
2009-12-30, 10:51 | #1802 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 147
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
MOST DO TERABITHII- Super muzyczka, piosenki wszystko ładnie dograne. Film nawet mi sie podobał, przynajmniej nie była to historia, w której powtarza sie wiele motywów z innych filmow dla dzieci. Osobiście daje ocene 8/10
Mam zamiar, dzis wieczorkiem obejrzec, Teksanska Masakre Piła Mechaniczna na drugi dzien, dodam opinie.
__________________
... Nie przejdę na zła stronę, chociażbym miała przypłacić to życiem...! |
2009-12-30, 11:18 | #1803 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 555
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Weronika postanawia umrzec" - niezly. Ale nawet w 20% nie oddaje ksiazki. A ksiazke uwazam za jedna z najlepszych. 6/10
Wino Truskawkowe- piekny. Swietna muzyka i postac ducha. 8/10
__________________
2004 - Boisz się, że ludzie z internetu odnajdą cię w prawdziwym życiu. 2014 - Boisz się, że ludzie z prawdziwego życia odnajdą cię w internecie. |
2009-12-30, 17:25 | #1804 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Festung Breslau
Wiadomości: 479
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Avatar 3D
Obejrzany kilka dni temu- na plus efekty, ukazanie przyrody, roslin, oryginalnych gatunkow zwierzat, a takze ludu Navi, oraz piekna muzyka(soundtrack zdobyty).Fabula niezbyt ambitna ale 2,5 h leci szybko,a walka dobra natury ze zlem techniki autentycznie wzrusza- kilka lezek pocieklo.Mozna polecic- 8/10.
__________________
"Zwątpiwszy w miłość i cnotę, zostaje jeszcze rozpusta..." http://www.lastfm.pl/user/Vampirria_85 www.azja.edu.pl |
2009-12-30, 17:30 | #1805 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 688
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
AVatar - jeden z lepszych filmów jakie w życiu widziałam. Fabuła dość banalna, ale za to jaka grafika, jaka muzyka:love;
i te przepiekne istoty Na'vi 1000000000/10
__________________
Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.
|
2009-12-30, 17:45 | #1806 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 918
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
500 dni miłości - naprawdę świetny film, najlepszy jaki ostatnio widziałam, nieprzewidywalny, strasznie zaskakujący, fajny soundtrack, mógłby być dłuższy 9/10
|
2009-12-30, 18:21 | #1807 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 520
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
RocknRolla lekki łatwy i przyjemny.Chwilami na prawdę śmieszny.Długi bo trwa około 2h ale nie nudny.
7,5/10
__________________
doprawdy żyję bardzo Codziennie plecak pełen całkiem nowych wzruszeń |
2009-12-30, 19:15 | #1808 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: czestochowa
Wiadomości: 1 687
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Amel koniecznie idz drugi raz na 3 D
Niesamowity efekt Coz mozna wiecej napisac,fabula prosta,bajkowa,swiat nie do opisania,lud Navi taki jaki powinien byc w tym filmie,wszystko idealnie zgrane,muzyka,krajobrazy, rosliny,zwierzeta... Bajka po prostu Cos fantastycznego,pierwszy raz cos takiego pzezylam w kinie i chce jeszczeeeeee:love : Polece jeszcze "Marley i ja" film obowiazkowy dla wszystkich psiarzy Wzruszajacy,smieszny i taki prawdziwy ze z TŻ obydwoje plakalismy na koncu |
2009-12-30, 19:36 | #1809 | ||
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 1 709
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Cytat:
|
||
2009-12-31, 13:48 | #1810 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Miłość na wybiegu – stereotypowa, przewidywalna polska komedia romantyczna. Dorociński zaczyna mnie już wkurzać – wszędzie ma taką samą minę :/ Za to główna bohaterka śliczna
|
2009-12-31, 13:53 | #1811 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 744
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
a u mnie ostatnio same romansidła.
Nowszy model - jeśli ktoś lubi takie filmy, to się nie zawiedzie. miła historia, Catherine'a sliczna. no i ten jej kochaś. jest taki cudny. 7/10. Duchy moich byłych - mrau, Matthew przystojniaczek. ale, historia dość banalna. koleś zalicza, zalicza, a potem nagle odzywa się w Nim moralność i stara miłość się odradza. ale, jakby nie patrzeć, obejrzałam, podobało się. 6/10 - bo jakoś Nowszy model mi się bardziej podobał.
__________________
tak. |
2009-12-31, 15:15 | #1812 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 215
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Mumia: Grobowiec Cesarza Smoka - najlepsze w tym filmie było to, że był stosunkowo krótki. Szczerze mówiąc, nie przepadam za takim typem filmów - ani to komedia (żarty były, owszem, ale niektóre na tak żałosnym poziomie, że nawet nie chcę ich wspominać), ani porządna przygodówka... Początek w sumie był w porządku, ale jak akcja przeniosła się do domu O'Connelów musiałam trochę uważać, coby czasem nie usnąć niechcący. No i w ogóle przebieg zdarzeń był taki oklepany, standardowy: małżeństwo jakichśtam agentów na emeryturze, przychodzi do nich facet, mówi, że ma dla nich misję, oni odmawiają, bo "są już starzy" (choć wyglądają na 20 lat), pan facet nalega, oni odmawiają, on nalega, oni nagle odkrywają w sobie drugą młodość, zgadzają się i oto mamy zawiązkę akcji. W przypadku Mumii 3 cała ta scena na szczęście nie trwa długo i akcja szybko przenosi się do Chin, gdzie poznajemy chyba najdurniejszą postać owego filmu: wujka Jona/Johna. Prawdopodobnie miał być on zabawny, ale w mój humor bynajmniej nie trafił (nie lubię bohaterów typu "idiota-na-życzenie"). Później akcja się trochę rozkręciła (szczegółów zdradzać nie będę ), aż w końcu dochodzimy do mojej ulubionej (i zdecydowanie zasługującej na pochwałę) sceny: kiedy prezentowana jest armia Cesarza. Wielki plus tego filmu. Drugim z kolei plusem "Mumii 3" jest Michelle Yeoh w roli Zi Juan (tak, to Mameha z "Wyznań Gejszy"). Więcej znaczących plusów nie ma, noo, można by jeszcze uznać, że Isabella Leong w roli Lin była ok, ogólnie - postać Lin przypadła mi do gustu, ale w końcowej scenie ją spartaczyli. Nie lubię, jak ktoś tak szybko zmienia poglądy... No i tyle. Drugi raz tego filmu oglądać nie będę bynajmniej, bo jakoś nie przypadł mi do gustu.
3/10
__________________
"Wszelkie wspomnienia są złudne,
bo teraźniejszość nadaje im inne barwy." (A. Einstein) |
2009-12-31, 16:20 | #1813 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 147
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
TEKSAŃSKA MASAKRA PIŁA MECHANICZNĄ- Tak jak obiecałam, przedstawiam moja opinie, na temat tego filmu (z 2003 roku) Tylko w jednym aspekcie był on przewidywalny. Jednak z kolejnymi minutami krazyły mi po głowie inne horrory, które juz widziałam. Np. hostel 1i 2, wzgórza maja oczy, Nocny pociag z miesem, rzeźnia, dopatrywałam sie w nim przynajmniej po jednym elemencie z kazdego wymienionego wyzej filmu. Trzymał dosc w napieciu, choc myslałam ze bedzie wiecej tej PIŁY, na początku powiedziano ze jest 5 ofiar, a na koncu jedna laska przezywa z dzieckiem co jest podobne do 1 czesci wzgórz z taka roznica ze to dziecko nie było jej)nie zawiodłam sie na nim tak bardzo, choc smutno mi było w jednym momencie kiedy jedna z bohaterek znalazła swoich kolegów w oplakanym stanie. Mimo wszystko polecam osobom, o silnych nerwach. Moja opinia to 8/10
__________________
... Nie przejdę na zła stronę, chociażbym miała przypłacić to życiem...! Edytowane przez Pani Kasia Czas edycji: 2009-12-31 o 16:23 |
2009-12-31, 16:27 | #1814 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Iluzjonista - rozumiem, ze to jest bajka, historia zmyslona, nie mniej jednak draznilo mnie kilka niedociagniec jesli chodzi o logike w wydarzeniach. Czytalam w tym wątku wcześniej opinie wizażanek, że łatwo mozna było domyślić się zakończenia.. w takim razie cieszę się, że ja taka domyślna nie jestem bo dzięki temu końcówka uratowała, w mojej opinii, film 7/10
Wit (Dowcip)- zastanawiam się, dlaczego tak dobry film jest ciągle jakoś tak pomijany, mało popularny? Emma Thompson mówi w nim o śmierci, cierpieniu, chorobie, samotnosci w unikalny sposób, z sarkazmem, ironią, humorem.. momentami nie wiadomo, czy smiac sie, czy płakać. W koncu realnie przedstawione relacje chory- lekarze, kiedy nie wiadomo, czy jestes dla nich czlowiekiem, czy eksperymentem. A juz całkiem moje serce podbily przytaczane fragmenty poemów Johna Donne'a, zboczenie zawodowe "One short sleep past, we wake eternally,/ And Death shall be no more: Death, thou shalt die! "... 10/10 Koralina i tajemnicze drzwi- irytowała mnie ta bajka niesamowicie, myślałam, że nie wytrzymam do końca. Poza tym absolutnie i zdecydowanie nie jest dla dzieci, koszmary po tym gwarantowane ;p Za warstwę wizualną, efekty dźwiękowe i ciekawy scenariusz 5/10 Bękarty wojny- hmm tu jestem confused naczytałam się pozytywnych opinii i w sumie OK, taki bardzo 'Tarnatinowy' ,kwestia gustu. Jedyne, co mogę powiedziec, że mi się bardzo podobało, to dobre dialogi. Oceny nie wystawię. Julie&Julia- Meryl, Meryl, Meryl!! Rewelacyjna, ona mnie rozwala z każdą swoją rolą. Podziwiam jej talent do akcentów, mistrzostwo. Stanley Tucci uroczy, bardzo go lubię ;D Cały film niezwykle ciepły, poprawia humor. Klimat z 'Amelii' 8/10 Pani Henderson- autentyczna historia założycielki teatru muzycznego, który w przededniu wojny postawił na dosyć konkrowersyjne sztuki Ciekawy, bawi i wzrusza momentami. Judi Dench jak zwykle super. 7/10 Edytowane przez anestet-ka Czas edycji: 2009-12-31 o 16:29 |
2010-01-01, 14:17 | #1815 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Sląsk
Wiadomości: 1 145
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Greta-nie wiem dlaczego na Filmweb ma opinię rewelacyjnego
Wiele było już filmów o poskramianiu nieznośnej nastolatki.Greta to kolejna propozycja tego tematu. Owszem niezły 6/10 ale dużo nie dociągnięć na początku film się trochę wlecze a potem szybkie zakończenie. Najlepszego dla wszystkich Oglądaczy na Nowy Rok |
2010-01-01, 15:27 | #1816 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 868
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
X-Men Geneza: Wolverine - od zawsze lubiłam x-mena nadzwyczajne zdolności, mutanty i t d także chętnie zabrałam się do oglądania tego filmu. I nie zawiodłam się Dało zauważyć się kilka niedociągnięć, ale to takie drobne. Ogólnie film emocjonujący jak dla mnie, "krzyczałam" gdy coś działo się Loganowi lub innym ' dobrym' bohaterom. Nie jest tak że bohater jest doskonały i nigdy nie dostaje w mordę, wręcz przeciwnie ale ciii Efekty zadowalające [szkoda że na małym ekranie oglądałam ] . ciekawa fabuła, nie nudziłam się ani przez chwilę. 9/10
__________________
Edytowane przez Leara Czas edycji: 2010-01-01 o 15:29 |
2010-01-01, 17:11 | #1817 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 520
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Mój brat niedzwiedz II bardzo sympatyczna bajeczka. Pierwsza część też mi się podobała.polecam dla tych którzy lubią oglądać bajki
6/10
__________________
doprawdy żyję bardzo Codziennie plecak pełen całkiem nowych wzruszeń |
2010-01-01, 17:50 | #1818 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 3 701
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
2012 - 3/10, treść filmu raczej dobrze wszystkim znana. Niestety muszę zgodzic się z opinia większośc, że film to totalna klapa. Miałam jednak nadzieję, że może okaże się całkiem fajny bo ja nie należę do wymagających widzów. Gra aktorska na marnym poziomie, sam film wydawał mi się strasznie sztuczny. Momentami gdzie niby jakaś scena miała być poważna ja nie mogłam powstrzymać się ze śmiechu. 2012 to taka typowa bajeczka. Jeden jest świetnym kierowcą, drugi pilotem i w góle wszystko jest idealne. Na plus efekty specjalne mimo, że czasem nawet i to mnie denerwowało.
Milion na gwiazdkę - 6/10, Ojciec wyrusza na świąteczne zakupy z trójką dzieci, które przypadkowo znajdują torbę pełną podrobionych pieniędzy. Właściciele kasy zaczynają gonić dzieciaki, a dzieciaki uciekają. Całkiem przyjemny film, momentami troche pokręcony i przesadzony. Jednak jak najbardziej zachowany w świątecznym klimacie
__________________
FC BARCELONA !! .. Més que un club .. - why do you live? - because I have something worth living for (...)
|
2010-01-01, 19:00 | #1819 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 868
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Greta -kurde, mnie bardzo poruszył ten film. Praktycznie cały czas miałam oczy załzawione albo płakałam. Racja było dużo filmów o 'poskromieniu wrednej nastolatki' ale tutaj w sumie był problem poruszony inaczej.
Trochę za mało był rozwinięty wątek tych relacji między Gretą i matką moim zdaniem. nachodzi mnie po tym filmie dużo refleksji, może to z tego względu że sama jestem nastolatką jeszcze... Można coś z tego filmu wyciągnąć. Mi się podobał i nie nudził. 9/10
__________________
|
2010-01-01, 21:46 | #1820 |
Gang Iren
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Poznań/UK
Wiadomości: 52 313
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Blind Side"-świetny,daję 10!Na długo pozostanie w mojej pamięci.
__________________
We all find time to do what we really want to do... |
2010-01-02, 01:11 | #1821 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: gdzieś między Krakowem a W-wą
Wiadomości: 1 034
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Sherlock Holmes (2009)- podobał mi się, niezła fabuła, dobre zdjęcia, muzyka- a najbardziej dr Watson, czyli Jude Law
Na pewno będzie część druga Avatar- dobry film- fabuła, wykreowany inny świat- nie będę oryginalna (ale jeśli chodzi tylko o efekty 3D, to chyba lepiej zapowiada się "Alicja w krainie czarów", sądząc po zwiastunie). |
2010-01-02, 02:34 | #1822 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 245
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
bękarty wojny bardzo mi sie podobał
|
2010-01-02, 15:30 | #1823 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ja też obejrzałam wczoraj Bękarty wojny, ale nie za bardzo mi sie podobał... spodziewałam się czegoś innego. Nie moje klimaty Taki długi i rozwleczony ten film, że prawie przysypiałam. Jak dla mnie nuda, chociaż Brad Pitt był świetny w swojej roli i czasami mnie rozbawiał swoim akcentem.
|
2010-01-02, 15:51 | #1824 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Nakarmić kruki - film C. Saury z '76. Jest historia powiedziane oczyma dziecka, jej wewnętrznego stosunku do otaczającej rzeczywistości. Film ma niepowtarzalny klimat, z piosenką Jeanette - Porque te vas.
I drugi jego film Elizo, życie moje- film opiera się wspomnienia a konkretnie na przenikaniu się dwóch światów: realnego i nierealnego. Pojawia się tam motyw samotności, śmierci. Jest trudniejszy w odbiorze, ale także wart polecenia. Jest to kino mocne, którego nie ogląda się od tak bez odniesienia do kultury, sytuacji polityczniej. Saura stara się pokazać w tych, a także innych filmach tego okresu, represyjność kultury oraz próbę dotarcia do istoty kobiecego i dziecięcego odczuwania.
__________________
'a jeśli herbatę będziesz pił..to daj mi łyk.. gdzieś znajdę ciepły kąt..ogrzeję dłonie i zaraz pójdę stąd' F. Inzaghi & M.Owen Milan Forever |
2010-01-02, 16:16 | #1825 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 305
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Avatar 3D - przepiękny, nie chciałam zdejmować tych okularów i chętnie przeniosłabym się do tego świata szczerze polecam. To będzie chyba jedyny film, na który pójdę jeszcze raz do kina. Dla mnie 10/10.
Bękarty wojny - ja też nie wiem, co napisać o tym filmie, mam mieszane uczucia. Zły nie jest ale rewelacyjny też nie. Wolałam Tarantino za czasów "Pulp fiction" i "Czterech pokoi". Dla mnie 05/10. |
2010-01-02, 16:57 | #1826 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
7/10 Dom zły - ha, i mam problem, bo nie wiem jak ocenic jako film w stylu Tarantino to nie bardzo .. ale jako polski film, to w porównaniu do innych "rodowych" filmów, to nareszcie coś ruszyło tylko kilka niejasności - dlaczego ten milicjant puścił wolno głownego bohatera? (scena finałowa) 8,5/10
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
|
2010-01-02, 18:49 | #1827 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Pies, który uratował święta – ten sam scenariusz co w „Kevin sam w domu” tylko tutaj zamiast Kevina wsadzili uroczego biszkoptowego labradora
|
2010-01-02, 18:50 | #1828 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 147
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Własnie niedawo sciagłam film ZAŁOGA G, postanowiłam, ze sobie go obejrzę. Myslałam ze to bedzie historyjka taka typowo dla dzieci, ale muzyka była rewelka, jedynie humor pozostawiał wiele do zyczenia. Nie wiele sie usmiałam, watpie by mniejsze dzieci rozumiały powiedzenia czy przysłownia, które mogły sie tam pojawic. W moich oczach zasługuje na 8/10 humor i czasami dialogi zdecydowanie obnizaja w moim mniemaniu ocene
__________________
... Nie przejdę na zła stronę, chociażbym miała przypłacić to życiem...! |
2010-01-02, 19:54 | #1829 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1 121
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
popieram Z pewnością nie jest to typowa komedia romantyczna, ciepły, zaskakujący, warto obejrzeć 8,5/10 Dorian Gray - wiadomo, książce nie dorównuje, ale z pewnością wyróznia się z masy filmów katastroficznych czy sensacyjnych. Porusza zupełnie inne kwestie, polecam 8/10 miłość na wybiegu - kolejna typowa polska komedia, raczej dla "odmóżdżenia", tylko na dobranoc 2/10 Bękarty wojny - całkiem niezły, jeśli ktoś lubi taką tematykę 6/10
__________________
|
|
2010-01-02, 20:22 | #1830 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
A póki co: Ghost World- myślałam, że to będzie lekka komedyjka o amerykańskich nastolatkach, jakich pełno, ale okazało się, że zdecydowanie więcej w tym dramatu. Dramatu dojrzewania, dostosowywania się do świata, braku zrozumienia.. podobała mi się symbolika zawarta w filmie i otwarte zakończenie. Podobało mi się, zdecydowanie, 7,5/10 Narzeczony mimo woli- schematyczny do bólu, ale nie oczekiwałam niczego nowego po tego typu filmie. Najbardziej mi sie Bunia podobała w sumie OK. 5/10 Nauka jazdy- kurcze, aktorstwo Ruperta Grinta mi nie odpowiada. Wiem, że miał zagrać zakompleksionego nastolatka, ale na non stopie ta sama mina srajacego, za przeproszeniem, kota i tyle, to każdy by potrafił zagrać. DLa równowagi Laura Linney- super, no i rewelacyjna Julie Walters, to moja ulubiona jej rola, świrnięta staruszka w jej wykonaniu to jest coś Do tego dosyć ciekawa fabuła i film się ratuje, jak dla mnie na 5/10 Nawiedzony dom- horror z 1963, no i tu chyba nie trzeba więcej nic pisać, bo wiadomo, że dobry ;p bez litrów krwi i durnowatych efektów specjalnych... klasyka gatunku. 9/10 Wszystko o mojej matce- mój ulubiony film Almodovara. Kwintesencja. Całą paletę uczuć we mnie wywołuje, w doskonałych proporcjach. 10/10 Rachel wychodzi za mąż- tu jestem pod wrażeniem, bardzo dobry film. Niełatwy temat, trudna rola Hathaway, z którą sobie świetnie poradziła. Dynamiczne ujęcia, cos a'la film dokumentalny, dawały wrażenie, jakby się brało udział w sercu wydarzeń, świetne rozwiązanie. Wzruszył mnie ten film, a nie jestem płaczliwa, naprawdę ;p polecam, 9/10 Edytowane przez anestet-ka Czas edycji: 2010-01-02 o 20:24 |
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:04.