Mam 22 lata i czuję się zaniedbana i bezużyteczna - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2018-03-18, 12:10   #1
stupid_angel
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2018-03
Wiadomości: 5

Mam 22 lata i czuję się zaniedbana i bezużyteczna


Potrzebuję pomocy, wsparcia ale nawet nie wiem jak mam to wszystko opisać...
Mam 22 lata, studiuję i od 2,5 roku mieszkam z tżtem w większym mieście. Jesteśmy ze sobą 6 lat, on jest w tym samym wieku.
Czuję się zaniedbana. Przez kłopoty ze zdrowiem przytyłam i teraz trudno mi zrzucić wagę. Niby nie wyglądam źle - przy wzroście 164cm ważę 70kg, ale kiedyś waga pokazywała nieco 50kg, a ja nosiłam ciuchy w rozmiarze XS. Pamiętam to dobrze, za każdym razem gdy patrzę w lustro Zaniedbałam się. Oprócz tego, że przytyłam to ubieram się jakkolwiek, po prostu zakładam czyste ciuchy, ale wszystkie wyglądają tak samo - jak największe worki, żeby tylko nie było widać że jestem gruba (a i tak widać). Makijaż ograniczam do minimum. Zdałam sobie sprawę, z tego że jestem zaniedbana jak przeglądałam swoją szafę. Nawet bielizna jest okropna, stara, i już nawet w ogóle nie zwracam uwagi jak wygląda. Kiedyś tak nie było, dbałam o siebie, malowałam się, ubierałam ładnie, często kupowałam nową seksowną bieliznę. Teraz tego nie robię, i gdy to sobie uświadomiłam to mi z tym źle. Jestem już tyle z facetem że jest mi obojętne jak wyglądam, czy jestem wyfiołkowana na maksa, czy mam nieogolone nogi i stare gacie na dupie. Tak nie powinno być, a ja nie wiem jak to zmienić