2008-03-19, 17:17 | #151 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Obejrzałam kolejny film Jeśli tylko If Only (2004)
Film przedstawia historię pewnej pary-Samantha i Ian, którzy wydawać by się mogło są dla siebie stworzeni. Jednak Ian popełnia kilka błędów i Samanta postanawia od niego odejść. Wsiada do taksówki i odjeżdza. Na skrzyżowaniu ulic dochodzi do wypadku i Samanta umiera. Jej chlopak jest zdruzgotany, nie może sobie darować,że tak źle się między nimi układało, że zawsze odstawiał ja na drugi plan, a praca i kariera była najważniejsza... Ale gdy na drugi dzień budzi się rano, Samantha leży obok niego... Czy to wszystko to był tylko zly sen?? Piękny film, cudowny. Popłakałam się jak małe dziecko. Bardzo wzruszający. I daje do myślenia... Miłość jest najważniejsza i należy tej drugiej osobie mówić o swoich uczuciach bo nie wiadomo co nas czeka...a może jutro ją stracimy i nie zdąrzymy jej o tym powiedzieć. olecam oczywiście ten film. Ocena 9/10
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. |
2008-03-19, 17:30 | #152 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 412
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
__________________
Pomimo kłopotów walcz, bo życie nie kończy się na kłopotach. Odwyk kosmetyczny
|
|
2008-03-19, 19:23 | #153 | |
Zadomowienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
|
|
2008-03-19, 19:27 | #154 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Nie, to opis części filmu. Najważniejszego nie napisałam
Własnie skończyłam oglądać thriller Mr. Brooks (2007) Film o męzczyźnie( Cevin Costner) uzależnionym od...zabijania. Na codzień wiedze spokojne życie, ma piekną zonę, córkę i dobra pracę ale ma też drugą osobowość. W filmie gra Demi Moore, jest policjantką. Film nawet, nawet. Ocena 7/10
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. Edytowane przez Cassandra 23 Czas edycji: 2008-03-19 o 21:16 |
2008-03-20, 08:17 | #155 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 4 592
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Step Up 2.
puste to niemiłosiernie, ale tańczą genialnie jako osoba pasjonująca się tego typu tańcem, polecam gorąco 4/10 za fabułę. 10/10 za taniec Edytowane przez Rebelious Czas edycji: 2008-03-20 o 13:45 |
2008-03-20, 08:19 | #156 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Widzę, że tematycznie bardzo podobne do serialu Dexter, jak ktoś lubi kryminalne filmy, to polecam serial, baaaaaaardzo fajny. |
|
2008-03-20, 10:00 | #157 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: szkocka krata
Wiadomości: 1 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wczoraj obejrzałam Step up 2 w kinie. Chyba każdy wie mniej więcej o czym on opowiada. W przeciwieństwie do części 1 mnie nie zanudził. Taniec oczywiście genialny ale nie będę się nad nim rozpływała. Mogę napisać tylko, że film dostaje 8/10 i jeśli brak wam motywaci by zacząć się ruszać obejrzyjcie go Muzyka świetna Właśnie słucham
__________________
To nie tak że nie mam czasu, ale wiesz po prostu nie chce mi się handryczyć na forum. https://www.facebook.com/thefeelgoodplace1 |
2008-03-20, 11:12 | #158 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 2 171
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Karmel - subtelny, delikatny, zabawny, polecam osobiscie jestem naprawde zachwycona, rzekłabym urzekający 8/10
__________________
|
2008-03-20, 12:04 | #159 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 699
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Moje ostatnie: Rozmowy nocą - całkiem przyzwoita polska komedia, mozma odpocząć od oklepanych twarzy pojawiających się w polskich serialach i tańcu z gwiazdami, fabula przwidywalna, ale warsztatowo bardzo, bardzo przyzwoicie. Sympatycznie, to chyba najlepsze słowo - naprawdę sympatycznie zrobilo mi się po wyjściu z kina. 7/10 Czeka na nas świat - zeszłoroczny bodajże polski komediodramat o trzydziestolatku, żyjącym całe życie na rencie mamusi. Zonk zaczyna się, gdy mamusię okrada listonosz, a ona sama wyjeżdża do sanatorium. Synuś zostaje sam, w dodatku wszyscy chcą go wykorzystać. Świetna satyra, choc pod koniec ogarniać zaczęło mnie lekkie uczucie irytacji Niemniej bardzo polecam. 7/10 Książę i Ja 2 - banalne bardzo, przewidywalne do bólu, niemniej mojemu mężczyźnie pokazało, jak przebiegłe potrafią być kobiety, a faceci oczywiście nigdy tego nie zauważą 5/10
__________________
KUPUJĘ TYLKO KOSMETYKI NIETESTOWANE NA ZWIERZĄTKACH Mój blog modowy - zapraszam http://ana-collection.blogspot.com Mój instagram: https://instagram.com/anacollection83/ |
|
2008-03-20, 12:55 | #160 |
po prostu Em :)
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 527
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Miłość. Nie przeszkadzać! - 9/10
Dawno nie widziałam tak dobrej komedii. Ma wszystko to, czego brakuje mi w amerykańskich komedyjkach, jest naprawdę zabawna! Nieźle się uśmiałam.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
|
2008-03-20, 13:59 | #161 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Heaven :)
Wiadomości: 1 215
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
a ja mam prosbe czy znacie moze jakies podobne typu jak " podziemny krąg" zy tez " piękny umysł" tzn o takie jchorobie i rozdwojonej jazni, naprawde dobre filmy zwłaszcza ten drugi Piękny umysł o geniuszu matamtyku
__________________
Kizia mizia 24 powinno być |
2008-03-20, 14:50 | #162 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 699
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Co prawda nie do końca o schizofremii, ale że tak powiem, też o schizach Albo "Requiem dla snu" - to o tym, że od wszystkiego można się uzaleznić. Z nowych - teraz w kinach leci "Control", to historia muzyka z Joy Division, chroego bodajże na padaczkę - recenzje ma rewelacyjne
__________________
KUPUJĘ TYLKO KOSMETYKI NIETESTOWANE NA ZWIERZĄTKACH Mój blog modowy - zapraszam http://ana-collection.blogspot.com Mój instagram: https://instagram.com/anacollection83/ |
|
2008-03-20, 14:52 | #163 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Obłęd Jacket, The (2005) Sekretne okno Secret Window (2004) Siła strachu Hide and Seek (2005) Efekt motyla Butterfly Effect, The (2004) Jak narazie do głowy przyszły mi te filmy ale jeszcze pomyśle
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. |
|
2008-03-20, 15:02 | #164 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 459
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Rozwód po włosku"
Oskarowa komedia z roku 1961. Marcello Mastroianni w głównej roli, barona knującego spisek na życie swej żony, pragnąc ją zabić. Przyczyną tak drastycznego posunięcia był związek barona z dużo młodszą siostrzenicą oraz niemożność wzięcia rozwodu we Włoszech, w latach sześćdziesiątych. Ta powzięta decyzja rodzi szereg komicznych wydarzeń. Polecam wszystkim, którzy tak jak ja, uwielbiają filmy czarno-białe i dzięki nim przenoszą się w inny, odległy (często lepszy) świat. |
2008-03-20, 15:07 | #165 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Słyszałam,że fajna komedia.
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. |
|
2008-03-20, 16:02 | #166 | |
po prostu Em :)
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 527
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Billy Elliot - 7/10 Z początku film baaardzo się dłuży, w połowie musiałam zrobić sobie przerwę. Jednak kilkadziesiąt ostatnich minut filmu to naprawdę wzruszająca opowieść. A zakończenie.. podoba mi się takie niedokończone.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
|
|
2008-03-20, 16:09 | #167 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Tak ale jedynka zdecydowanie lepsza przynajmniej dla mnie
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. |
2008-03-20, 16:11 | #168 |
po prostu Em :)
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 527
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Dla mnie zdecydowanie lepsza była dwójka.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
|
2008-03-20, 19:03 | #169 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Grindhouse: Death Proof" - chociaz uwielbiam filmy Tarantino, ten film to jedna wielka pomylka. po jego zakonczeniu bylam wsciekla, ze przeznaczylam na niego 2h w srodku nocy. beznadziejna fabula, dno. w czasie ogladania trzyma w napieciu, jest super muzyka, fajne ujecia, ale jest baaaardzo przewidywalny, poza tym zakonczenie jest okropnie glupie, po prostu denne :padlam: wieeeeeelkie rozczarowanie.
daje 1/10 - za swietna muzyke. na wiecej nie zasluguje.
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
2008-03-20, 19:56 | #170 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomości: 8 541
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mgła -->> jak dla mnie dno kompletne
__________________
Uzależniona od wizażu
Niepoprawna optymistka Ćwiczę z XHIT, Mel B i Jillian |
2008-03-20, 20:29 | #171 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Efekt motyla i Requiem dla snu. Super filmy. Jedne z moich ulubionych. Efekt... w miarę bezboleśnie przeszłam ale po obejrzeniu Requiem... byłam w ciężkim szoku jak człowiek może stoczyć się na samo dno.
|
2008-03-20, 21:23 | #172 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wstyd się przycnać ale dopiero obejrzałam Piękny umysł. To przejmująca historia życia geniusza matematycznego, zainspirowana biografią amerykańskiego naukowca - Johna Forbesa Nasha.Jeszcze mam twarz w łezkach bo sie bardzo wzruszyłam. Film przesliczny, cudowny.
Opisywać nie będe bo każdy pewnie oglądał(a przynajmniej wiekszość). Jestem po wielkim podziwem dla tego człowieka, że poradził sobie na swoj sposób z jakże ciężką chorobą i osiągnął tak wiele... Polecam wszystkim. Musicie obejrzeć koniecznie. Ocena 10/10
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. |
2008-03-20, 22:27 | #173 |
po prostu Em :)
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 527
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Listy z Iwo Jimy - 8/10
W końcu jakiś wojenny film, w którym jak ktoś jest Japończykiem to mówi po japońsku. W tych wszystkich amerykańskich produkcjach to nawet Rosjanie mówią po angielsku. Film spodobał mi się, zwłaszcza od połowy, kiedy akcja zaczęła nabierać tempa. Ostatnio mam "fazę" na wszystko o tematyce wojennej, tu się nie zawiodłam.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
|
2008-03-20, 22:53 | #174 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 61
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
hhhmmmm...Wlanie skonczyłam oglądac "Johny Q" . Filmik ogladałma juz drugi raz i jets niesamowity.Film sensacyjny. Afroamerykanin John Q. Archibald jest robotnikiem, który zajmuje się obsługą maszyn w fabryce. Od pewnego czasu z trudem wiąże koniec z końcem. Dla Johna najważniejsza jest rodzina ukochana żona i synek. Gdy Michael niespodziewanie zapada na ciężką chorobę serca i jedynym ratunkiem jest dla niego natychmiastowy przeszczep, okazuje się, ze rodziców nie satac na operacje dziecka co wiąze sie z jego śmiercią Kiedy zapada decyzja o wypisaniu Michaela ze szpitala, zrozpaczony John wchodzi uzbrojony do kliniki i bierze zakładników....Do konca walczy o zycie syna....I.....sami obejrzyjcie. Goraco polecam
|
2008-03-20, 23:52 | #175 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 2 171
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Juno faajny faajny film, strasznie szybko zlecial, to jeden z nielicznych filmow, z tych co ostatnio widzialam, ktory mial wyrazne zakonczenie, naprawde dobry film moim zdaniem, mi bardzo sie podobał 9/10
__________________
|
2008-03-21, 10:01 | #176 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Heaven :)
Wiadomości: 1 215
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
film naprawde bardzo dobry!!! wrecz jeden z moich najlepszych ja bym mu dała nawet wiecej niz 10 tzn przekroczyła skale! Efekt motyla oglodałam i requiem rowniez, ale dziekuje ci za inne propozycje, postaram sie i te obejrzec filmy dziekuje!! i polecam wszytskim obejrzenie tego filmu" A beautiful Mind"- Piękny umysł!!!!! film bije wszystko i wszystkich !!! :):cm ok:
__________________
Kizia mizia 24 powinno być |
|
2008-03-21, 10:13 | #177 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: ...małe miasteczko...
Wiadomości: 5 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
__________________
Rączki malutkie, ale chwycą Cię za serce na zawsze
^^^Moje skarby^^^ Jakub 20 czerwca 2009 r. Blanka 15 września 2011 r. |
|
2008-03-21, 11:49 | #178 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 3 012
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
DEAD END...
Masakra, porazka, gnój. Tak nudnego filmu to jeszcze nie widziałam, ciągnął się jak gluty z nosa. Poza tym nie lubię horrorów połączonych z komedia. Żenada do kwadratu. |
2008-03-21, 12:34 | #179 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: okolice Opola
Wiadomości: 775
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wczoraj obejrzałam film 'Straż dzienna' - druga część 'Straży nocnej'. Ciekawy, naprawdę, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to film rosyjski (choć po angielsku). Wprawdzie muzyka dla mnie za ciężka i za mocna, ale to podobno znak rozpoznawczy rosyjskich gier i filmów (w takim razie, jak dla mnie, nie mają wyczucia ), ale fabuła ciekawa i gra aktorska niezła. Jak piszą gdzieniegdzie - miła odmiana po krasnoludach i elfach w dziedzinie fantasy. Jestem zaskoczona, że Rosjanie potrafili zrobić taki film (na miarę amerykańskich) 7/10
__________________
'Gdy w pewnym momencie twojej codzienności potrąci Cię na przejściu dla pieszych samochód, połóż się leniwie na ulicy, roześmiej się życiu w twarz i powiedz, że i tak jesteś dzisiaj senny...' anyone who can touch you - can hurt you or heal you |
2008-03-21, 12:38 | #180 |
po prostu Em :)
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 527
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Konnklawe (2006) - 5/10
Miał być ciekawy film historyczny o wyborze papieża, a wyszło takie nic. Aż do samego końca myślałam, że przynajmniej zakończenie będzie ciekawe, czymś mnie zaskoczy. Naprawdę nie wiem, kto wymyślił, że będzie to dobry materiał na film.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:54.