Studiować dwa kierunki - zbiorczy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-08-03, 19:10   #1
s4bin4
Rozeznanie
 
Avatar s4bin4
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: :)
Wiadomości: 704
Post

Studiować dwa kierunki - zbiorczy


Mam pewnien problem...otoz chcialabym studiowac dwa kierunki od pierwszego roku...logistycznie to nie bedzie trudne do pogodzenia bo uczelnie sa blisko siebie ( uwr i up) tylko pytanie czy tak mozna juz od pierwszego roku? sa to dwie rozne uczelnie ale nie wiem jak stanowia przepisy orientujecie sie w tej kwestii? interesuja mnie dwa kierunki dziennie lub jednen dziennie drugi zaocznie

dziekuje za odpowidzi
__________________
http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200703083237.png

Maturzystka 2010

Jestem Kierowcą! od 3.09.09



Konsultantka Oriflame 6%
s4bin4 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-03, 19:19   #2
Anatomia
Rozeznanie
 
Avatar Anatomia
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 852
Dot.: studiować dwa kierunki:)

Podejrzewam, że jeden dziennie drugi zaocznie nie powinny być problemem. A czy dwa dziennie można to zależy od uczelni. Musisz zadzwonić do dziekanatu na obu i się zapytać. Np na Uniw Warszawskim nie można od 1 roku brać dwóch kierunków.
__________________
House: "They didn't break me. I am broken."

Anatomia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-03, 19:44   #3
majuss86
Raczkowanie
 
Avatar majuss86
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 42
Dot.: studiować dwa kierunki:)