prośba o poradę - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Być rodzicem

Notka

Być rodzicem Forum dla osób, które starają się o dziecko, czekają na poród lub już posiadają potomstwo. Rozmawiamy o blaskach i cieniach macierzyństwa.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-12-08, 23:27   #1
kaasiia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 88
GG do kaasiia

prośba o poradę


Dziewczyny, widzę tu mnóstwo wątków, które mogą mnie pośrednio dotyczyć, ale wolałabym napisać to w osobnym wątku i prosić o poradę.
Mam 21 lat, studiuję prawo- dzienne. Mieszkam 2 lata z chlopakiem, od niedawna z narzeczonym, jest starszy ode mnie, pracuje już. Od wakacji mamy własne mieszkanie, dwa pokoje, pieska -żyjemy jak prawdziwa rodzina chodzi o to, że ja strasznie, ale to strasznie chciałabym zostać już mamusią! Wielu naszych znajomych ma już dzieci. Teraz, kiedy mamy już własne mieszkanie i wszystko się ustabilizowało, myślę, że to dobry moment. Czy nie myślicie, że jestem za młoda? No i to, czego się boję najbardziej to studia - czy uda mi się je pogodzić z wychowaniem dziecka. Zastanawiam się jednak, czy nie jest lepszym wyjściem dziecko teraz, skoro potem, gdy skończę studia, pracodawca patrzy na to, czy mamy dziecko, czy nie itd.
Jak uważacie?
kaasiia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-09, 07:43   #2
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 535
Dot.: prośba o poradę

Ja uważam, że dziecko należy mieć wtedy, gdy się go (razem z partnerem) bardzo chce. O ile sytuacja na to pozwala, o ile będziemy mieli co jeść we troje, starczy na opłaty, raty i normalne funkcjonowanie. Reszta się ułoży sama.
__________________

"Masz świra to go hoduj."



kropka75 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-09, 09:49   #3
edytcia
Zakorzenienie
 
Avatar edytcia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: tam, tam
Wiadomości: 3 342
Dot.: prośba o poradę

Cytat: