Czy można studiować dziennie i pracować? GDZIE? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-08, 08:53   #1
asvr
Zadomowienie
 
Avatar asvr
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 867

Czy można studiować dziennie i pracować? GDZIE?


Zastanawiam się czy jest jakaś praca na pol etatu lub mniej niż pół. Studiuję dziennie i zaocznie, ale bardzo chcialabym pracować. Wiem ze na dziennych bede musiala spedzac maksymalnie 20 godzin tygodniowo w szkole( liczac ze nie bede na wyklady chodzić) moglabym pojsc gdzies z chęcią do pracy na 4 godzinki dziennie lub na jeden caly dzien za to caly drugi w szkole. Tylko gdzie ja mogę taką pracę znależć?

A co mnie interesuje najbardziej
kosmetyki
IT
prawo
najchetniej bym pracowała gdzieś gdzie miałabym do czynienia z prawniczymi rzeczami, wyslalam ostatnio CV ale nigdzie mnie nei wzieli do kancelarii pewnie dlatego ze jestem w trakcie studiów ciągle... Moze powinnam sprobować w sądach?

Poradzcie coś. A Wam jak idzie łączenie dziennych i pracy?

Jestem z trójmiasta.
__________________
Dziś jesteś starszy niż wczoraj, ale czy lepszy?

"Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy:
z nich zaś największa jest miłość."

asvr jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-08, 09:11   #2
Annabelle
Zadomowienie
 
Avatar Annabelle
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 987
Dot.: Czy można studiować dziennie i pracować? GDZIE?

Do pracy w sądzie raczej Cię nie przyjmą bo powiedzą, że nie możesz mieć dostępu do informacji poufnych, które się w tym sądzie znajdują. Ciężko będzie znaleźć pracę adekwatną do twoich zainteresowań. Ale myślę, że nie będziesz miała problemu ze znalezieniem pracy w pizzerii i innych lokalach gastronomiczny, może w punkcie ksero.
__________________