Studia - totalny brak motywacji i zniechęcenie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-02-15, 19:38   #1
aeronautique
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Zielona Góra
Wiadomości: 71

Studia - totalny brak motywacji i zniechęcenie


Mam problem... Studiuję na całkiem dobrej państwowej uczelni, kierunek o którym marzyłam, raczej z tych przyszłościowych.