Kryzys 30latki - potrzebuję zmian - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informację jak zmienić swój wygląd, styl, makijaż, fryzurę oraz sposób ubierania się. Poddaj się metamorfozie i zaskocz samą siebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-07-13, 08:49   #1
frotka22
Przyczajenie
 
Avatar frotka22
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 14

Kryzys 30latki - potrzebuję zmian


Za 3 miesiące skończę 30 lat i chciałabym zmienić styl a że w tematyce urodowo-modowej jestem zupełnie zielona chciałabym prosić Was o rady
Przede wszystkim chodzi mi o fryzurę - KOLOR ale cięcie także. Załączam dwa zdjęcia. Farbuję włosy od 7 lat, mam sporo siwych ;/ mam niebieskie oczy, naturalnie jestem szatynką

Bardzo, bardzo proszę o pomoc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 020gw.jpg (49,7 KB, 484 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 011gw.jpg (267,5 KB, 667 załadowań)
frotka22 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-13, 12:38   #2
TheLittleMouse
Raczkowanie
 
Avatar TheLittleMouse
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Wiadomości: 67
Dot.: Kryzys 30latki - potrzebuję zmian

Cytat:
Napisane przez frotka22 Pokaż wiadomość
Za 3 miesiące skończę 30 lat i chciałabym zmienić styl a że w tematyce urodowo-modowej jestem zupełnie zielona chciałabym prosić Was o rady
Przede wszystkim chodzi mi o fryzurę - KOLOR ale cięcie także. Załączam dwa zdjęcia. Farbuję włosy od 7 lat, mam sporo siwych ;/ mam niebieskie oczy, naturalnie jestem szatynką

Bardzo, bardzo proszę o pomoc
Ty masz prawie trzydziestkę?!! ;O
Kobieto wyglądasz na wiele młodszą!


Osobiście widziałabym Cię w nieco jaśniejszych włosach, nie mówię tu o mega blondzie ale o ciepłym, jaśniejszym kolorze!
Chętnie zobaczyłabym Cię w krótszych włosach, ale nie wiem czy jesteś gotowa na tak radykalną zmianę i otwarta np. na ścięcie włosów.