2018-01-29, 00:04 | #211 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
33. "Linia życia" (1990) - 6/10
34. "Linia życia" (2017) - 4/10 35. "Sliver" - 4/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
2018-01-29, 07:36 | #212 |
ż o n a i d e a l n a
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: z nad Wisły.
Wiadomości: 7 703
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Tradycyjnie jak co tydzień, dzięki tvn:
10. Harry Potter i Czara Ognia.
__________________
Nie czekaj na specjalną okazję - wystarczającą okazją jest dzisiejszy dzień.
|
2018-01-29, 10:40 | #213 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
9. Pożyczony narzeczony, książka dużo lepsza, fatalny dobór aktorów
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2018-01-29, 12:44 | #214 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
W weekend udało mi się obejrzeć dwa filmy
8. Zakazane pragnienia Bardzo dobry, pouczający film. Jeden wątek wydal mi się bardzo naciągany, ale generalnie polecam 9. Czarny Łabędź Dobry psychologiczny film, jednak za dużo jak dla mnie elementow fantasy, których ja osobiście nie lubię. |
2018-01-29, 20:42 | #215 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
A mnie się udało dzisiaj obejrzeć dwie przyjemne komedie:
11. Miłość aż po ślub - w wolnej chwili komedię można zobaczyć, choć bardzo denerwowała mnie postać Mathiasa - wolałabym inne zakończenie 12. Kubańska narzeczona - niemiecki film, spodziewałam się czegoś gorsze, ale bardzo miło mnie zaskoczył. Uwielbiam takie klimaty, więc mi się podobał. Bardzo fajna muzyka. Gra aktorska nie na najwyższym poziomie, ale nie o to chodziło. Szczęśliwe zakończenie, choć do końca nie było wiadomo jak się skończy
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2018-01-30, 09:52 | #216 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
2. "Dwa tygodnie na miłość" - Fajna komedia 8/10
3. "Holiday" - Idealny na długi wieczór 8/10 4. "101 Dalmatyńczyków" 5. "Dary Anioła: Miasto Kości"- Kiedyś już oglądałam. Na pewno muszę sięgnąć po książki. 6/10 6. "Wygrane marzenia" - Co jakiś czas lubię wracać do tego filmu. 7/10 7. "Władca Pierścieni: Powrót Króla" - Trochę się wynudziłam, jak dla mnie za długie. 5/10 8. "Pożyczony narzeczony" Może być 5/10
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2018-01-30, 15:37 | #217 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
20. Mr. & Mrs. Smith - niezły film. Pierwszy raz oglądałam go jakieś 10 lat temu, więc chciałam go sobie przypomnieć. Nieco kiczowaty, nieco drętwy, ale chemia między Bradem i Angeliną jest, a raczej była. 7-/10
21. Diablica - uwielbiam Meryl Streep. Film klimatem przypominał mi "Ze śmiercią jej do twarzy", ale niestety był nudniejszy i mniej komediowy. 6+/10
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-01-30, 22:31 | #218 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
36. "Aladyn" - 7/10
37. "Kolekcjoner" - 6/10 38. "W sieci zła" - 6/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
2018-01-31, 12:30 | #219 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 113 781
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
8. Niebo istnieje, naprawdę! 6/10
__________________
08.2017 (8tc)[*] 12.2017 (15tc)[*] Najszczęśliwsza na świecie podwójna mama 2021 :82 2022 :26 |
2018-01-31, 14:19 | #220 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
21. Pożyczony narzeczony-romantycznie na wieczór. Nic niesamowitego, ale podobał mi się. Fajni aktorzy-Kate Hudson, ktoś kto wygląda dosłownie jak młody Tom Cruise i "młodsza lekarka" z serialu Dr House w roli głównej.
22. Dunkierka-muzyka w tym filmie jest genialna, buduje napięcie i trzyma w nim do ostatnich minut. Film to bardziej gra obrazem oraz emocjami niż samym słowem. Bardzo mi się podobał, wciąż jestem pod wrażeniem 23. Dżungla-mężczyźni gubią się podczas nietypowej wyprawy w dżungli. Film na podstawie autentycznej historii (o tym dowiedziałam się dopiero na końcu). Daniel Radcliffe w roli głównej. Denerwował mnie jego wymuszony, sztuczny akcent (grał tu mężczyznę z Izraela). Film mi się strasznie dłużył. Przez całą drogę bohater poruszał się do przodu, ale w zasadzie nie działo się nic. Oceniłabym na 3.
__________________
Edytowane przez Hiyori Czas edycji: 2018-01-31 o 14:31 |
2018-01-31, 19:15 | #221 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
22. Złodziej życia- kryminał, trochę thriller, trochę komedia. Początek klimatyczny, potem robi się naciągany, ale i tak obejrzałam w całości. Od początku wiedziałam kto jest mordercą, więc zdziwiło mnie zachowanie "profesjonalistów". Miło było popatrzeć na Angelinę.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-01-31, 19:55 | #222 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 570
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
2. Podatek od miłości - 6/10
|
2018-01-31, 23:24 | #223 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
39. "Bezsenność" (2002) - 5/10
40. "Nie jesteś sobą" (2014) - 6/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
2018-02-01, 07:58 | #224 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
9. Wykiwac klawisza - mila i przyjemna komedia
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2018-02-01, 17:59 | #225 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
23. Kolekcjoner kości - najlepszy z dotychczasowych z Angeliną. Powiedziałabym nawet, że bardzo dobry gdyby nie zakończenie. Film trzyma w napięciu, mimo prawie 2 godzin mija szybko, dobry klimat, ale ostateczna walka czy świąteczne posiedzenie na końcu zupełnie mi nie pasowały.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-02-01, 18:58 | #226 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: "zawsze tam gdzie Ty" ;)
Wiadomości: 8 836
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
10/2018
Upadłe anioły Graham Masterton Tłumaczenie: Wiesław Marcysiak Cykl: Katie Maguire (tom 2) Wydawnictwo: Albatros |
2018-02-01, 23:48 | #227 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
41. "Dowód życia" (2000) - 7/10
42. "Dzika droga" (2014) - 7/10 43. "Minionki" (2015) - 6/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
2018-02-01, 23:49 | #228 | |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Cytat:
24. Co za życie - miałam nie oglądać już filmów z Angeliną, no cóż. Jak już jechać to jechać. Kiedyś go oglądałam i zapamiętałam go trochę lepiej niż teraz. Jak na taką komedię romantyczną to ma jakieś przesłanie, więc film dobry na takie luźne popołudnie lub wieczór.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
|
2018-02-02, 05:46 | #229 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
13. Diabeł ubiera się u Prady - chyba wszystkim znana
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2018-02-02, 07:50 | #230 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
10. Wątpliwość Niestety, ale wynudziłam się.
11. Uciekaj ! Coś innego. Dobry 12. Strażnik (2010) trochę się wynudziłam, ale na plus kilka ciekawych zwrotow akcji |
2018-02-02, 11:26 | #231 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 847
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
6. Dark tower film na podstawie ksiazki Stephena Kinga, interesujacy zaluje ze nie przeczytalam ksiazki wczesniej 😉 7/10
7. Harry Potter i czara ognia lubie Harrego i ciesze sie ze telewizja przypomina kolejne czesci co tydzien 8/10 8. Transporter 7/10 |
2018-02-02, 22:12 | #232 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
24. Small Town Crime (2017)-były policjant alkoholik prowadzi prywatne śledztwo dotyczące morderstwa chyba prostytutki. Film monotonny, nudny, przygnębiający. W roli głównej aktor, który gra męża głównej bohaterki w Trzech Billboardach...koło czegoś tam. Nie podobała mi się ani jego rola, ani film.
25. Trzy Billboardy za Ebbing...-dla mnie bez szału. Typowy dramat. Wszystkie części filmu wskazujące na elementy czarnej komedii są zmontowane w trailerze. Oglądając film w ciągu nie są już wcale śmieszne ani zaskakujące. Świetna rola główna i w miarę ciekawy pomysł. Trzeba się nastawić na dramat pełną gębą. Dla mnie film na 6/6,5 maksymalnie.
__________________
Edytowane przez Hiyori Czas edycji: 2018-02-02 o 22:19 |
2018-02-02, 22:30 | #233 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 6 085
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
5. ''Elysium'', czyli jak kiedys bedzie wygladalo nasze zycie na Ziemi. Film wbil mnie w fotel.
|
2018-02-03, 20:33 | #234 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
14. Lady Bird - dla mnie przeciętny. Można obejrzeć, ale film do zapomnienia. Nie wiem skąd tyle zachwytów.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
2018-02-03, 22:19 | #235 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
13. W samym sercu morza - Przereklamowany. Wszystko juz było , a szkoda
14. Przebudzenia - Stary, bardzo dobry film , z idealna obsada Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-02-03, 23:36 | #236 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
25. Kryptonim U.N.C.L.E. - spodziewałam się czegoś lepszego. Niby jest ten klimat lat 60, widać to w ubraniach, otoczeniu i słychać w muzyce, ale wydaje mi się, że było to aż za bardzo przerysowane. Być może taki był zamiar, ale nie mogłam wczuć się w historię. Jest też sporo elementów komediowych, ale nie każdemu przypadną one do gustu.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-02-04, 00:15 | #237 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-04
Wiadomości: 12 916
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
24.Red Lights- starszna kaszana, długawy. Dobra obsada, ale moim zdaniem szkoda czasu. Niby o próbie dowiedzenia naukowego, że jakiś człowiek, który twierdzi, że ma zdolności nadprzyrodzone to oszust. Taki długawy film o niczym.
25. Trzy Billboardy za Ebbing- całkiem dobry, w konwencji westernowej. Temat filmu dość ciężki i miewa mocne momenty (z dzieckiem bym na niego raczej nie poszła), ale można się na nim od czasu do czasu pośmiać. Na plus też całkiem dobra muzyka. I bardzo dobra gra aktorska. 26. Na ostrzu szpady- ot historia a la Trzej Muszkieterowie. Całkiem przyjemna. Urocza młoda aktorka w roli głównej żeńskiej. Lekka, przyjemna rozrywka.
__________________
Proszę zajrzyj do tego wątku i wypełnij ankietę: https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=733894 Edytowane przez MissChievousTess Czas edycji: 2018-02-04 o 02:41 |
2018-02-04, 08:26 | #238 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 327
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
14 - McFaraland 2015 - Film sportowy z moim ukochanym aktorem Kevinem Costnerem, dla mnie bardzo dobry 8/10
15- Jurek 2014 -Film o słynnym himalaiście Jerzym Kukuczce i jego sukcesach 8/10 16- Człowiek ringu 2005 - nudnawy 5/10 |
2018-02-04, 12:50 | #239 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 570
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
3. Bal maturalny - 4/10
|
2018-02-04, 18:09 | #240 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
44. "Plan B" (2018) - 6/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:17.