studia,potem praca... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-19, 22:04   #1
Brook
Zakorzenienie
 
Avatar Brook
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 9 691

studia,potem praca...


jestem po studiach ,mam wysokie ambicje co do pracy- znaczy chciałabym robic to co lubie i mnie interesuje ,ale problem jest w tym że wszedzie chca kogos doswidaczonego noi nie wiadomo co robic dalej,nawet nie wiem od czegos czaczac szukanie

wszedzie albo znajomosci trzeba miec albo mozna sobie ppracowac jako kelnerka
__________________
"Believe in magic"

Brook jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-19, 22:13   #2
vretka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 4 111
GG do vretka
Dot.: studia,potem praca...

Na prawienie morałów i wypytywanie się, dlaczego wcześniej nie próbowałaś zdobyć jakiegoś doświadczenia jest już za późno, więc mam nadzieję, że dziewczyny darują sobie to

Myślę, że w Twojej sytuacji wyjścia są dwa.
Albo zdecydujesz się na podjęcie jakiejś pracy, niezwiązanej z wykształceniem, żeby mieć się z czego utrzymać.
Albo, jeśli możesz sobie na to pozwolić, pozostaje podjęcie bezpłatnych praktyk lub stażu. Często zdarza się, że po takich praktykach firmy decydują się na zaproponowanie pracy, więc może warto spróbować?

Jakie tak w ogóle masz wykształcenie i w jakim sektorze szukasz pracy? Bo to też może mieć duże znaczenie i może się okazać, że moje oświecone rady o kant d. można sobie, za przeproszeniem, rozbić
__________________
R 08.2013, K 09.2016
vretka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-19, 22:20   #3
Brook
Zakorzenienie
 
Avatar Brook
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 9 691
Dot.: studia,potem praca...