Studia II stopnia KRAKÓW - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kultura(lnie)

Notka

Kultura(lnie) Kultura(lnie) to forum dla osób, które interesują się kulturą, sztuką, filmem, literaturą, polityką itd. Zapraszamy do dyskusji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-04-27, 17:17   #1
viscos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 2

Studia II stopnia KRAKÓW


Witam Nie do końca wiedziałam gdzie umieścić ten watek, gdyż, aż jest moim pierwszym na wizażu
Jeśli ktoś udzieli mi porady gdzie indziej mogę go założyć proszę o informację
Jestem obecnie studentką III roku bardzo "przyszłościowego", a jakże trudnego kierunku jakim jest Historia
Po licencjacie zamierzam zmienić kierunek na bardziej przyszłościowy, choć jak wiadomo jest to trudne będąc humanistą i nie w tym względzie szerokiego pola wyboru.
Najbardziej interesuje mnie Bezpieczeństwo Wewnętrzne (magisterka) na Pedagogicznym (to mój główny cel) Chciałabym wiedzieć czy istnieją jakieś wizażanki będące studentkami owego kierunku na II stopniu i czy orientują się jakie są progi przyjęć. Obawiam się, że mogę mieć problem (średnia ok. 4 plus minus, ocena z dyplomu - will see Priorytet to teraz Kraków (studiuje w innym mieście, na uniwersytecie) a to z racji ukochanego TŻ i równie ukochanego miasta Zastanawiam się również jak tam z innymi uczelniami, Bezpieczenstwo narodowe na UJ? Jak tam się sytuacja rozwija? Ignatianum - specjalizacja na politologii również dotyczy bezpieczeństwa międzynarodowego? Papieski tu startowałabym na kulturoznastwo Dopuszczam różne mozliwości: stosunki międzynarodowe, wspomniane kulturoznawstwo (UP?) czy też administrację. Jeśli są jakieś wizażanki studiujące humanistyczne kierunki w Krakowie na magisterce, dajcie znać! Chciałabym mieć ogólny wgląd jak tam z progami. buziaa
viscos jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kultura(lnie)


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości