Seks z nową osobą po długim związku - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-10-19, 22:36   #1
Papryczka88
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2

Seks z nową osobą po długim związku


Witam,
Byłam ze swoim byłym chłopakiem prawie 9 lat. Był on moim pierwszym i jedynym w łóżku. Teraz poznałam nowego, jakiś czas się już spotykamy i chce iść z nim do łóżka ale mam pewne obawy... W sumie to nie mam doświadczenia. Ze swoim byłym robiłam dużo różnych rzeczy ale to był długi związek i sobie bardzo ufaliśmy. A z tym nie wiem jak daleko powinnam się posuwać. Czy na razie nie szaleć zdać się bardziej na niego? Ale nie chce też wyjść na sztywną kłodę
Papryczka88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-20, 09:40   #2
Lilth
Raczkowanie
 
Avatar Lilth
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Racibórz
Wiadomości: 479
Dot.: Seks z nową osobą po długim związku

Też miałam ten problem, pierwszy facet, pierwszy długi związek i koniec.. znalazł się drugi (mój obecny). Zastanawiałam się, jak to będzie, ja to jest z innym facetem, i te zastanawiania nic nie dały, tylko siały mętlik w głowie. Gdy już doszło co do czego, olałam to wszystko i dałam się ponieść emocją. Niewyobrażalnie mnie do niego ciągnęło, więc miałam gdzieś co sobie pomyśli (przecież to seks, a seks ze wstydem to nic fajnego). Radze Tobie tam samo, nie zadręczaj się, tylko rób to na co masz ochotę bez skrępowania.
__________________
matka chemia kocha swoje dzieci i nie pozwoli im umrzeć w samotności
Lilth jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-20, 11:30   #3
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 500
Dot.: Seks z nową osobą po długim związku

Cytat:
Napisane przez Papryczka88 Pokaż wiadomość
Witam,