Gdzie zgłosić sąsiada? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-01-17, 08:04   #1
Agnieszkatypnieznnay
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2019-01
Wiadomości: 7

Gdzie zgłosić sąsiada?


W październiku wprowadził się sąsiad z rodzinką. Z tego co wiem, jego żona śpi w drugim pokoju z dzieckiem (mają jedną córeczkę), a w drugim, tym nade mną, głowa rodziny. Niestety od 3 miesięcy nie potrafię się wyspać. On wstaje o 5.20 i mnie budzi.



Jestem studentką(21lat) i potrzebuję odpoczynku. Nie ukrywam, że od czasów jego przeprowadzki, wyniki w nauce się pogorszyły. Wcześniej miałam z kolokwium, zaliczeń oceny db i bdb, teraz na kolokwiach nie raz zdarzyło mi się drzemać.


Poskarżyłam się rodzicom, lecz ci machnęli ręką mówiąc, że jestem dorosła, że powinnam już sama się troszczyć o siebie. Rozmawiałam z sąsiadem, a on powiedział, że "stara się być cicho i że wykonywane przez niego czynności są normalne i w żaden sposób nie naruszają zasad nocnej ciszy".


Prawda, że nie słucha głośno muzyki, ale mimo woskowych zatyczek w uszach budzą mnie hałasy typu -spadnięcie czegoś na jego podłogę, położenie ciężkiej rzeczy.



Robiłam nawet "badanie" z przyjaciółką, która mieszka pode mną.

Rzucałam na podłogę poduszki, maskotki, ołówki i nic nie było słychać. Stawiałam szklankę na meblu i też nic nie słyszała.
Wniosek tego taki, że gdyby sąsiad zachowywał się normalnie, jak twierdzi, to nie powstałyby tak uciążliwie hałasy, które potrafią mnie zbudzić ze snu i to w zatyczkach w uszach.


Gdyby rzucił na podłogę koszulę, czy głośno odłożył talerzyk z jedzeniem, to też bym tego nie słyszała. Talerzyk wytwarza delikatny szklany odgłos, a nie ciężki huk.